23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
04.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

TREFOR Infrastruktur A/S

Udbud af vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste


TREFOR Infrastruktur A/S

598738-2024 - Resultater
Danmark – Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder – Udbud af vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste
OJ S 194/2024 04/10/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn TREFOR Infrastruktur A/S
E-mail tiny@servia.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn TREFOR EL-NET A/S
E-mail tiny@servia.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Elektricitetsrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn TREFOR VAND A/S
E-mail tiny@servia.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Vandrelaterede aktiviteter
1.1.
Køber
Officielt navn TREFOR VARME A/S
E-mail tiny@servia.dk
Køberens retlige status : Enhed med særlige eller eksklusive rettigheder
Den ordregivende enheds aktiviteter : Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste
Beskrivelse Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på vedligehold af grønne områder og vintertjeneste. Opgaverne består i gartnerisk drift og vedligeholdelse af grønne områder og andre udenoms arealer samt snerydning og glatførebekæmpelse. Opgaven omfatter pleje af følgende elementer: græs, buske, hæk/pur, hegn og krat, belægninger, og renholdelse af arealerne samt snerydning og glatførebekæmpelse af køre- og gangarealer.
Identifikator for proceduren 5259dfe6-d457-489f-8927-19e21df3da5b
Tidligere bekendtgørelse : 6c66b589-e6b7-4d86-98c2-ac100b2ba3fa-01
Intern ID 279317
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77310000   Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90630000   Isrydning, 90620000   Snerydning, 77340000   Træbeskæring og hækkeklipning, 90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger I Ordregivers forsyningsområde, som er beliggende i Syddanmark.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 800 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste
Beskrivelse : Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på vedligehold af grønne områder og vintertjeneste. Opgaverne består i gartnerisk drift og vedligeholdelse af grønne områder og andre udenoms arealer samt snerydning og glatførebekæmpelse. Opgaven omfatter pleje af følgende elementer: græs, buske, hæk/pur, hegn og krat, belægninger, og renholdelse af arealerne samt snerydning og glatførebekæmpelse af køre- og gangarealer.
Intern ID : 279317
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77310000   Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90630000   Isrydning, 90620000   Snerydning, 77340000   Træbeskæring og hækkeklipning, 90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver kan forlænge i 2 x 24 måneder
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : I Ordregivers forsyningsområde, som er beliggende i Syddanmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/11/2024
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 10 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Tildeling af kontrakten sker til det ￸konomisk mest fordelagtige tilbud p¥ grundlag af tildelingskriteriet ヤprisヤ. Vurdering af tilbud i forhold til underkriteriet ヤPrisヤ sker p¥ grundlag af Tilbudsgivers besvarelse af Tilbudsliste, Aftalebilag 2.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline SERVIA A.M.B.A.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 11 178 800,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Tolstrup A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 11 178 800,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Ja
Underentrepriseværdien er kendt nej
Underentrepriseprocentdelen er kendt : nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Titel Udbud af vedligeholdelse af grønne områder og vintertjeneste
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : SERVIA A.M.B.A.
Registreringsnummer : 40532285
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Tine Nyrop
E-mail : tiny@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.servia.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : TREFOR Infrastruktur A/S
Registreringsnummer : 39174219
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Tine Nyrop
E-mail : tiny@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : TREFOR EL-NET A/S
Registreringsnummer : 20806397
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Tine Nyrop
E-mail : tiny@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.trefor.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : TREFOR VAND A/S
Registreringsnummer : 20806400
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Tine Nyrop
E-mail : tiny@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.trefor.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : TREFOR VARME A/S
Registreringsnummer : 17010131
Postadresse : Kokbjerg 30    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Tine Nyrop
E-mail : tiny@servia.dk
Telefon : +45 76962100
Internetadresse : https://www.trefor.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : Tolstrup A/S
Registreringsnummer : 36533471
Postadresse : Tolstrup Allé 18    
By : Fredericia
Postnummer : 7000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Telefon : +45 23959638
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : dcb1a617-dccf-4ae0-bb81-efe9fe5d37d9   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 03/10/2024   09:33:51 (UTC+2)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 598738-2024
EUT-S-nummer : 194/2024
Offentliggørelsesdato : 04/10/2024

Send til en kollega

0.047