Fakta om udbudet
Udbyder
SamAqua
Tømning af bundfældnings- og samletanke
SamAqua
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Nicolaj Rosander
E-mail: nir@samaqua.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62193221.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Tømning af bundfældnings- og samletanke.
Dette EU udbud vedrører udbud af tømningsordning hos SamAquas ejerkreds, hvor følgende selskaber har tilsluttet sig:
— Vandcenter Syd i Odense
— Provas i Haderslev (kun samletanke på option)
— Blue Kolding (Option)
— Langeland Forsyning
— Kerteminde Forsyning (Option).
Se øvrige vilkår i det øvrige udbudsmateriale under filer (specielt udbudsbetingelser og kontrakten).
Udbuddet er delt op i 2 delaftaler, hvoraf det er muligt for Tilbudsgivere at byde på 1 eller begge delaftaler. Delaftale 1 opfatter bundfældningstanke og samletanke i alle ovenstående selskaber, hvoraf samletanke er på option hos Provas. Delaftale 2 er en option der kun omfatter samletanke hos Provas.
Bemærk at kontraktsummer angivet i Mercell er inkl. alle optioner.
Delaftale 1 — Alle selskaber
Se overordnet udbud.
Samletanke hos Provas er på option.
Delaftale 2 — Samletanke hos Provas (option)
Se overordnet udbud.
Hele aftalen er en option.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 — Alle selskaber
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 — Samletanke hos Provas (option)
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk