Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Addresse
Heine Jensen via e-mail til haj@herningvand.dk
Spørgsmål
Addresse
Rambøll
Indlevering af tilbud
Addresse
Herning Vand A/S
Ålykkevej 5
7400 Herning
Att. Heine Jensen
Mærke
”Herning Vand – tømning af bundfældningstanke – må ikke åbnes af postafdelingen"
Udbyder
Herning Vand A/S
Tømning af bundfældningstanke
Herning Vand A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Herning Vand A/S
Ålykkevej 5
Att: Heine Jensen
7400 Herning
Danmark
Telefon: +45 99992274
Mailadresse: haj@herningvand.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.herningvand.dk/da
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.herningvand.dk/da
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Miljø
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 16: Kloakering og affaldsbortskaffelse; rensning og lignende tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Herning Kommune.
NUTS-kode DK04
90460000
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Entreprenøren skal forelægge en referenceliste over de betydeligste, sammenlignelige tjenesteydelser (tømning af bundfældningstanke), der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne, beløb, dato for entreprisestart samt modtager (pkt. »Udførelse af tjenesteydelser af den anførte type« del IV. C i ESPD).
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Entreprenøren skal som minimum have udført 1 lignende tjenesteydelse (tømning af bundfældningstanke) indenfor de seneste 3 år.
Del IV: Procedure
Sted:
Herning Vand A/S, Ålykkevej 5, 7400 Herning.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: ja
Yderligere oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud: Tilbudsgivere har adgang til at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2018.
Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes her.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk