23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Offentligt udbud af teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere


Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

691074-2024 - Resultater
Danmark – Reparations- og vedligeholdelsestjenester – Offentligt udbud af teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere
OJ S 221/2024 13/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
E-mail mbp@tohv.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Forsvarsområdet
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Offentligt udbud af teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere
Beskrivelse Ejendomsstyrelsen ønsker at indgå rammeaftale vedr. teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere. Rammeaftalen ønskes indgået for en 2-årig aftaleperiode, med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder. Leverandøren skal yde service til de etablissementer (lokationer) og automater, som fremgår af Bilagene 2.1 – 2.7 – Oversigt over automater, løbende efter behov, i hele aftaleperioden. Hvis Ejendomsstyrelsen opretter nye etablissementer, vil det/de nye etablissement(er) blive omfattet af den delaftale, som dækker den pågældende region.
Identifikator for proceduren 6b6d4859-3535-407d-8824-2832bf38d619
Tidligere bekendtgørelse : 28c25d81-cc66-4f03-be80-792660a458ee-01
Intern ID Offentligt udbud af teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50530000   Reparation og vedligeholdelse af maskiner, 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger NUTS-koden refererer til Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelses adresse. Udførelsesstedet vil være i hele Danmark.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Ejendomsstyrelsen har valgt at annullere nærværende EU-udbud, da den vindende tilbudsgiver ikke ville underskrive kontrakterne. Ejendomsstyrelsen modtog kun ét konditionsmæssigt tilbud på alle delaftaler.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Teknisk service i Region Nordjylland
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere i Region Nordjylland.
Intern ID : Teknisk service i Region Nordjylland
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 080 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 620 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Teknisk service i Region Midtjylland
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere i Region Midtjylland.
Intern ID : Teknisk service i Region Midtjylland
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : NUTS-kode angiver kun Vestjylland, men udførelsesstedet vil være hele Region midtjylland.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 080 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 620 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Teknisk service i Region Syddanmark
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere i Region Syddanmark.
Intern ID : Teknisk service i Region Syddanmark
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Af NUTS-kode fremgår alene Sydjylland (DK032), men udførselsstedet vil være hele region syddanmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 080 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 620 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Teknisk service i Region Sjælland
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere i Region Sjælland.
Intern ID : Teknisk service i Region Sjælland
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Kun NUTS-koden Vest- og Sydsjælland (DK022), fremgår, udførelsesstedet vil være hele region Sjælland.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 920 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 380 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Teknisk service i Region Hovedstaden, ekskl. Bornholm
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere i Region Hovedstaden, ekskl. Bornholm.
Intern ID : Teknisk service i Region Hovedstaden, ekskl. Bornholm
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Som NUTS-kode, er det kun Byen København (DK011) som er nævnt, men udførselsstedet, vil være hele region hovedstaden, men ikke Bornholm.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 920 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 380 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Teknisk service på Bornholm
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af varmdriksløsninger og koldtvandsdispensere på Bornholm.
Intern ID : Teknisk service på Bornholm
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Bornholm   ( DK014 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 280 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 420 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel : Teknisk service af OMNI-maskiner
Beskrivelse : Teknisk service og reparationer af alle Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelses OMNI-maskiner i hele landet.
Intern ID : Teknisk service af OMNI-maskiner
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 50000000   Reparations- og vedligeholdelsestjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50880000   Reparation og vedligeholdelse af hotel- og restaurantudstyr, 50882000   Reparation og vedligeholdelse af restaurantudstyr, 50883000   Reparation og vedligeholdelse af cateringudstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Af NUTS-koden fremgår kun "Byen København" (DK011), men udførelsesstedet vil være hele landet.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 12 måneders forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 640 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 396 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale, tildeles rammeaftalen. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”Pris”. Rammeaftalen tildeles den tilbudsgiver, der har afgivet tilbuddet med den laveste samlede evalueringstekniske tilbudssum pr. delaftale, jf. Bilag 1 – Tilbudslisten. Den evalueringstekniske tilbudssum udregnes på baggrund af de af tilbudsgiveren afgivne tilbudspriser ganget med den angivne vægtning, således at hver afgiven pris vægtes forholdsmæssigt i overensstemmelse med det estimerede kommende forbrug. Hver vægtet tilbudspris regnes herefter sammen til en evalueringsteknisk til-budssum, som således er egnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud pr. delaftale. De angivne vægtninger i tilbudslisten er udtryk Ejendomsstyrelsens bedste skøn over det kommende forbrug baseret på de data, som Ejendomsstyrelsen har til rådighed på udbudstidspunktet. Hvis der er to eller flere tilbudsgivere som har afgivet tilbud med samme evalueringstekniske tilbudssum identificeres det vindende tilbud ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra små virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Den/de bedst placerede tilbudsgiver(e) afviste at underskrive kontrakten
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Registreringsnummer : ORG-38683470
Postadresse : Arsenalvej 55    
By : Hjørring
Postnummer : 9800
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Martin Buus Poulsen
E-mail : mbp@tohv.dk
Telefon : 53387241
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 5459ec3e-7fc4-4f73-ba9c-71b8f5b8a195   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 12/11/2024   13:30:28 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 12/11/2024   13:30:57 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 691074-2024
EUT-S-nummer : 221/2024
Offentliggørelsesdato : 13/11/2024

Send til en kollega

0.046