23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Holbæk Boligselskab

Udbud af vintertjeneste for Holbæk Boligselskab


Holbæk Boligselskab

695193-2024 - Resultater
Danmark – Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester – Udbud af vintertjeneste for Holbæk Boligselskab
OJ S 222/2024 14/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Holbæk Boligselskab
E-mail kontakt@tohv.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Boliger og offentlige faciliteter
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af vintertjeneste for Holbæk Boligselskab
Beskrivelse Holbæk Boligselskab udbyder vintertjeneste for sine tre afdelinger i Holbæk. Holbæk Boligselskab har ca. 2000 lejeboliger fordelt på Ladegårdsparken, Knudskovsparken og Bernts Have. Udbuddet er opdelt i tre (3) delaftaler, én delaftale for hver afdeling. Aftalen strækker sig over tre vintersæsoner, fra 1. oktober 2024 til 30. april 2027 med mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Identifikator for proceduren b370dd40-441f-4481-8a6a-1d8bd8f7b7fb
Tidligere bekendtgørelse : 426bf6d2-1f80-4030-9194-7fb92667c0cf-01
Intern ID 2024/32
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure ja
Begrundelse for hasteproceduren Holbæk Boligselskab gennemførte udbuddet med brug af hasteprocedure funderet i tidligere fremsendte forhåndsmeddelelse, som offentliggjort i EU-Tidende 15-07-2024 02:00, og i henhold til Udbudslovens § 57, stk. 3.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning, 90630000   Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Kløvestien 205    
By Holbæk
Postnummer 4300
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Opgaven omhandler vintertjeneste i boligselskabets afdelinger Ladegårdsparken, Knudskovsparken og Bernts Have.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af vintertjeneste for Holbæk Boligselskab
Beskrivelse : Holbæk Boligselskab udbyder vintertjeneste for sine tre afdelinger i Holbæk. Holbæk Boligselskab har ca. 2000 lejeboliger fordelt på Ladegårdsparken, Knudskovsparken og Bernts Have. Udbuddet er opdelt i tre (3) delaftaler, én delaftale for hver afdeling. Aftalen strækker sig over tre vintersæsoner, fra 1. oktober 2024 til 30. april 2027 med mulighed for forlængelse i op til 12 måneder.
Intern ID : 2024/32
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90600000   Virksomhed i forbindelse med rydning og hygiejne i by- og landområder og lignende tjenester
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning, 90630000   Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Kløvestien 205    
By : Holbæk
Postnummer : 4300
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Opgaven omhandler vintertjeneste i boligselskabets afdelinger Ladegårdsparken, Knudskovsparken og Bernts Have.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/10/2024
Varigheds slutdato 30/04/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Rammeaftalerne kan individuelt forlænges i op til 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ordregiver vil identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud, pr. delaftale, på baggrund af tildelingskriteriet Pris.
Fast værdi (i alt) 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus. dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Holbæk Boligselskab
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Holbæk Boligselskab
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Holbæk Boligselskab
Organisation, der udfører betalingen Holbæk Boligselskab
Organisation, der underskriver kontrakten Holbæk Boligselskab
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 6 714 467,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 8 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 4 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 8 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Grøn Vækst A/S
Officielt navn Grøn Vækst A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator GV1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 487,43   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Titel Delaftale 1 Ladegårdsparken
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Identifikator for kontrakten 3
Titel Delaftale 3, Bernts Have
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Holbæk Boligselskab
Vinder
Officielt navn Vinterdrift ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator VD2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 820,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 2
Titel Delaftale 2 Knudskovparken
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Holbæk Boligselskab
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Grøn Vækst A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 9
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 371,18   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 990,90   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Holbæk Boligselskab
Registreringsnummer : ORG-14811435
Postadresse : Kløvestien 205    
By : Holbæk
Postnummer : 4300
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Christian Bogø Lindemer
E-mail : kontakt@tohv.dk
Telefon : 53645132
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for udbud
Telefon : +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Grøn Vækst A/S
Registreringsnummer : ORG-33598653
Postadresse : Øde-Hastrup-Vej 65    
By : Roskilde
Postnummer : 4000
Landsdel (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Enhed : Rune Holm
Telefon : 42126703
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Vinterdrift ApS
Registreringsnummer : ORG-43205471
Postadresse : Krøjerup Overdrev 25    
By : Sorø
Postnummer : 4180
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Rasmus Simonsen Mathildehøj ApS
Telefon : 53647930
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 626178b3-e2d2-4e12-9498-065d80b4efe8   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 12/11/2024   10:24:31 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 12/11/2024   14:11:46 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 695193-2024
EUT-S-nummer : 222/2024
Offentliggørelsesdato : 14/11/2024

Send til en kollega

0.031