23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
06.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Udbud af Rammeaftale for rådgivning vedrørende forureningssager 2024


Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

746566-2024 - Resultater
Danmark – Undersøgelse af forurening – Udbud af Rammeaftale for rådgivning vedrørende forureningssager 2024
OJ S 238/2024 06/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Køberens retlige status : Entreprenør på forsvarsområdet
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Forsvarsområdet
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Rammeaftale for rådgivning vedrørende forureningssager 2024
Beskrivelse Ejendomsstyrelsen varetager projekter vedrørende jord- og grundvandsforurening på Forsvarsministeriets ansvarsområder. Ejendomsstyrelsen har derfor behov for ekstern rådgivning i forbindelse med gennemførelsen af forureningsundersøgelser i Danmark. Nærværende udbud vedrører derfor en rammeaftale for rådgivning vedrørende forureningssager 2024, der skal håndtere rådgivning i forbindelse med forureningsundersøgelser, afværgesager, udarbejdelse af miljøhistoriske redegørelser, hjælp til besvarelse af § 20 spørgsmål, jordhåndteringssager mv. (herefter ”Rammeaftalen”). Rammeaftalen udbydes således, at Danmark opdeles i to delaftaler (herefter ”Delaftaler”), og der er på baggrund heraf indgået aftale med to rådgivere, hvor hver rådgiver er tildelt én Delaftale med ét geografisk område (herefter ”Rådgiver”). Hver Rådgiver kan, udover at være ansvarlig for sit eget geografiske område, bruges til sparring eller i tilfælde af inhabilitet på den anden Delaftale. Kravene til tilbudsgiverne og ydelserne fremgår af Rammeaftalen med tilhørende Aftalebilag og underbilag. Tildeling af opgaver foregår ved direkte tildeling baseret på en honoraraftale, jf. Aftalebilag 8, (herefter ”Honoraraftale”).
Identifikator for proceduren a60ae5d2-e9aa-4af9-9a57-f394f59c786a
Tidligere bekendtgørelse : 261008-2024
Tidligere bekendtgørelse : 324776-2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbudsprocessen er blevet gennemført som et offentligt udbud i overensstemmelse med udbudslovens §§ 56-57.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90715000   Undersøgelse af forurening
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90713000   Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål, 90715200   Andre tjenester i forbindelse med forureningsundersøgelser, 90732000   Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening, 90732400   Rådgivning i forbindelse med jordforurening, 90732600   Måling eller monitering af jordforurening, 90733700   Monitering eller bekæmpelse af grundvandsforurening
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Delaftale 1: Region Nordjylland og Region Midtjylland. Delaftale 2: Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden inkl. Bornholms Regionskommune og Christiansø.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 68 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 136 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Ejendomsstyrelsen har vurderet, at Rammeaftalen har en årlig estimeret værdi på DKK 17 000 000, hvilket opgøres til DKK 68 000 000 fordelt på de 4 år. Den estimerede værdi af Rammeaftalen er baseret på Ejendomsstyrelsens historiske indkøb af rådgivningsydelser inden for forureningssager. Det kan imidlertid være vanskeligt at vurdere og forudsige behovet for indkøb af rådgivning særligt henset til, at Rammeaftalen anvendes bredt af flere afdelinger, ekstra opgaver som følge af Forsvarsforliget, samt mulige påbud. Alle disse faktorer, som ikke præcist kan estimeres på nuværende tidspunkt, medfører, at Rammeaftalens maksimale værdi ydermere vil blive tillagt en sikkerhedsmargin på DKK 17 000 000 pr. år. Rammeaftalens årlige maksimale værdi er derfor vurderet til at være DKK 34 000 000, opgjort til samlet DKK 136 000 000 for de 4 år. Ordregiver ønsker desuden at gøre opmærksom på, at selvom der nedenfor under punkt 6 "Resultater" er angivet, at denne resultatbekendtgørelse vedrører en kontrakt tildelt som led i en rammeaftale, er dette i sagens natur ikke korrekt. Der består i øjeblikket en fejl i eForms, som betyder, at det ikke er muligt at trykke nej til et spørgsmål om forholdet. Henvisningen i umiddelbar forlængelse, er derfor ikke til en resultatbekendtgørelse, men blot den originale udbudsbekendtgørelse angående nærværende rammeaftale, hvilket altså er en nødvendig løsning.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Region Nordjylland og Region Midtjylland
Beskrivelse : Rammeaftalen er udbudt således, at Danmark opdeles i to Delaftaler, og der er på baggrund heraf indgået aftale med to Rådgivere, hvor hver Rådgiver er tildelt én Delaftale med ét geografisk område. Baseret på tidligere indkøb i 2023 har fordelingen mellem Delaftalerne været 55 % (Delaftale 1) og 45 % (Delaftale 2) i Ejendomsstyrelsen. Den estimerede værdi af Rammeaftalen forventes derfor at blive cirka ligeligt fordelt på de 2 Delaftaler, da der på nuværende tidspunkt ikke kan entydigt fastlægges, om den geografiske fordeling for alle afdelinger vil være præcist den samme i de kommende 4 år. En ligelig fordeling af den estimerede værdi vil således være bedste bud på nuværende tidspunkt. Sikkerhedsmarginen på samlet DKK 68 000 000 i den maksimale værdi kan ikke nødvendigvis sikres fordelt ligeligt mellem Delaftalerne. De samlede DKK 68 000 000 kan således anvendes til fulde på én af Delaftalerne. Denne fleksibilitet er Ejendomsstyrelsen nødt til at have, da det på nuværende tidspunkt ikke kan fastlægges, hvordan de uforudsete opgaver vil blive fordelt geografisk. Maksimal værdi for hver Delaftale er således DKK 34 000 000 + DKK 68 000 000 = DKK 102 000 000.
Intern ID : Delaftale 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90715000   Undersøgelse af forurening
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90713000   Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål, 90715200   Andre tjenester i forbindelse med forureningsundersøgelser, 90732000   Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening, 90732400   Rådgivning i forbindelse med jordforurening, 90732600   Måling eller monitering af jordforurening, 90733700   Monitering eller bekæmpelse af grundvandsforurening
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Rådgiveren vil være ansvarlig for alle opgaver til udførelse i Region Nordjylland og Region Midtjylland. Hver Rådgiver kan, udover at være ansvarlig for sit eget geografiske område, bruges til sparring eller i tilfælde af inhabilitet på den anden Delaftale.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 34 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 102 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Prisen, der er evalueret, er den samlede sum, som fremkommer ved et angivet skønnet forbrug. Tilbudslisten er forhåndsudfyldt med et skønnet forbrug for de forskellige ydelser, hvortil den samlede sum er blevet sammensat ud fra de enhedspriser, som tilbudsgiver har angivet i Aftalebilag 7.1 - tilbudslisten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bemanding
Beskrivelse : Evaluering af underkriteriet "Bemanding" er foretaget på baggrund af Aftalebilag 5.1 - CV og bemandingsplan, samt individuelle CV’er for de af tilbudsgiver tilbudte medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Case
Beskrivelse : Ordregiver har vurderet underkriteriet ”Case” på baggrund af tilbudsgivers casebesvarelse. Casebeskrivelsen findes i Udbudsbilag 7. Tilbudsgiver har i Aftalebilag 6 afleveret sin casebesvarelse, herunder undersøgelsesoplæg samt metodebeskrivelser til brug for Ordregivers evaluering af underkriteriet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere : Der er 2 Rådgivere på Rammeaftalen. Hver er tildelt én Delaftale.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden inkl. Bornholms Regionskommune og Christiansø
Beskrivelse : Rammeaftalen er udbudt således, at Danmark opdeles i to Delaftaler, og der er på baggrund heraf indgået aftale med to Rådgivere, hvor hver Rådgiver er tildelt én Delaftale med ét geografisk område. Baseret på tidligere indkøb i 2023 har fordelingen mellem Delaftalerne været 55 % (Delaftale 1) og 45 % (Delaftale 2) i Ejendomsstyrelsen. Den estimerede værdi af Rammeaftalen forventes derfor at blive cirka ligeligt fordelt på de 2 Delaftaler, da der på nuværende tidspunkt ikke kan entydigt fastlægges, om den geografiske fordeling for alle afdelinger vil være præcist den samme i de kommende 4 år. En ligelig fordeling af den estimerede værdi vil således være bedste bud på nuværende tidspunkt. Sikkerhedsmarginen på samlet DKK 68 000 000 i den maksimale værdi kan ikke nødvendigvis sikres fordelt ligeligt mellem Delaftalerne. De samlede DKK 68 000 000 kan således anvendes til fulde på én af Delaftalerne. Denne fleksibilitet er Ejendomsstyrelsen nødt til at have, da det på nuværende tidspunkt ikke kan fastlægges, hvordan de uforudsete opgaver vil blive fordelt geografisk. Maksimal værdi for hver Delaftale er således DKK 34 000 000 + DKK 68 000 000 = DKK 102 000 000.
Intern ID : Delaftale 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90715000   Undersøgelse af forurening
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90713000   Rådgivning i forbindelse med miljøspørgsmål, 90715200   Andre tjenester i forbindelse med forureningsundersøgelser, 90732000   Tjenesteydelser i forbindelse med jordforurening, 90732400   Rådgivning i forbindelse med jordforurening, 90732600   Måling eller monitering af jordforurening, 90733700   Monitering eller bekæmpelse af grundvandsforurening
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Rådgiveren vil være ansvarlig for alle opgaver til udførelse i Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Hovedstaden inkl. Bornholms Regionskommune og Christiansø. Hver Rådgiver kan, udover at være ansvarlig for sit eget geografiske område, bruges til sparring eller i tilfælde af inhabilitet på den anden Delaftale.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 34 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 102 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Prisen, der er evalueret, er den samlede sum, som fremkommer ved et angivet skønnet forbrug. Tilbudslisten er forhåndsudfyldt med et skønnet forbrug for de forskellige ydelser, hvortil den samlede sum er sammensat ud fra de enhedspriser, som tilbudsgiver har angivet i Aftalebilag 7.2 - tilbudslisten.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bemanding
Beskrivelse : Evaluering af underkriteriet "Bemanding" er foretaget på baggrund af Aftalebilag 5.2 - CV og bemandingsplan, samt individuelle CV’er for de af tilbudsgiver tilbudte medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Case
Beskrivelse : Ordregiver har vurderet underkriteriet ”Case” på baggrund af tilbudsgivers casebesvarelse. Casebeskrivelsen findes i Udbudsbilag 7. Tilbudsgiver har i Aftalebilag 6 afleveret sin casebesvarelse, herunder undersøgelsesoplæg samt metodebeskrivelser til brug for Ordregivers evaluering af underkriteriet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte tilbudsgivere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudsloven § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudsloven § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiver har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er klfu@naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Yderligere omfattede købere : Der vil være 2 Rådgivere på Rammeaftalen. Hver tildeles én Delaftale.
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 0,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 136 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 68 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 102 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 34 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn NIRAS A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud fra NIRAS A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Rammeaftale - Rådgivning vedrørende forureningssager 2024, Delaftale 1
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 102 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 34 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Rambøll Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud fra Rambøll Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Rammeaftale - Rådgivning vedrørende forureningssager 2024, Delaftale 2
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 01/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Registreringsnummer : ORG-38683470
Postadresse : Arsenalvej 55    
By : Hjørring
Postnummer : 9800
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Maria Møllebjerg Matzen
Telefon : +4530777972
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : NIRAS A/S
Registreringsnummer : 37295728
By : Allerød
Postnummer : 3450
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
E-mail : ncd@niras.dk
Telefon : 21244187
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Rambøll Danmark A/S
Registreringsnummer : 35128417
By : København S
Postnummer : 2300
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : jetk@ramboll.dk
Telefon : 51612406
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 36cd734c-cb67-4214-83cc-76f7c51e41d4   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 05/12/2024   08:11:07 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 05/12/2024   13:27:30 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 746566-2024
EUT-S-nummer : 238/2024
Offentliggørelsesdato : 06/12/2024

Send til en kollega

0.049