1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
I/S Amager Ressourcecenter
Køberens retlige status
:
Gruppe af offentlige myndigheder
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Miljøbeskyttelse
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
ARC Vinterbekæmpelse
Beskrivelse
:
Den udbudte opgave omfatter Vinterberedskab. De i Udbudsmaterialet angivne mængder er ARCs årlige estimerede mængder/ i kon-traktperioden. Herudover indeholder opgaven følgende option[er]: Option 1: Kraftværksvej 25-27 Der henvises i øvrigt til Kravspecifikationerne for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
Identifikator for proceduren
:
d49374a4-6c58-436d-9742-2bed207778fc
Tidligere bekendtgørelse
:
fd57feed-8518-4425-bd1a-396d5ca4b6f0-01
Intern ID
:
23/608 Vinterberedskab
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning,
90630000
Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Vindmøllevej 6
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten udbydes som flere delkontrakter. Der kan bydes på én, flere eller alle del kontrakter. Det er således ikke nødvendigt at kunne byde på alle delkontrakterne, for at kunne deltage i udbuddet. De i Udbudsloven obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 134 a (om tilbudsgiver er etableret i et land, der er optaget på EU-listen), § 135, § 136 finder anvendelse. Følgende frivillige udelukkelsesgrunde (Udbudslovens § 137) finder anvendelse: • Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser • Konkurs mv. • Aftaler om konkurrencefordrejning • Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt • Forsøg på at påvirke ordregivers beslutningsproces, uretmæssige fordele og vildledende oplysninger Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delkontrakt 1; Vinterbekæmpelse Vindmøllevej 6
Beskrivelse
:
Vinterbekæmpelse ved ARC Affaldsindsamlingens forskellige lokationer. Se udbudsmaterialet
Intern ID
:
23/608 Delkontrakt 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning,
90630000
Isrydning
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Option 1: Kraftværksvej 25-27
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Vindmøllevej 6
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Hoved udførelsessted bliver på ARCs lokationer i Hovedstadsområdet.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
48
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
4
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
ARC har mulighed for at forlænge Kontrakten i 4 * 12 måneder, således at Kontrakten kan få en samlet varighed på op til 8 år.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
:
ID for den foregående bekendtgørelse
:
559168-2024
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten udbydes som flere delkontrakter. Der kan bydes på én, flere eller alle del-kontrakter. Det er således ikke nødvendigt at kunne byde på alle delkontrakterne, for at kunne deltage i udbuddet. De i Udbudsloven obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 134 a (om tilbudsgiver er etableret i et land, der er optaget på EU-listen), § 135, § 136 finder anvendelse. Følgende frivillige udelukkelsesgrunde (Udbudslovens § 137) finder anvendelse: • Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser • Konkurs mv. • Aftaler om konkurrencefordrejning • Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt • Forsøg på at påvirke ordregivers beslutningsproces, uretmæssige fordele og vildledende oplysninger Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt nr. 14.1
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Beskrivelse af beredskabsplan
Beskrivelse
:
Ved evaluering af underkriteriet ”Beskrivelse af Beredskabsplan” vil der blive lagt vægt på følgende i tilbudsgivers besvarelse: 1. En tydelig procesbeskrivelse for udførsel af opgaven samt beskrivelse af hvilken træning tilbudsgivers beredskabspersonale løbende får. 2. En oversigt over tilbudsgivers snerydningskøretøjer, salt lagre, og mandskab samt akutberedskab ved ekstreme vejrforhold. Point, der tildeles for underkriteriet ganges herefter med den aktuelle vægtning for under-kriteriet.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud: Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delkontrakt 2, Vinterbekæmpelse TDA
Beskrivelse
:
Vinterbekæmpelse ved ARC Affaldsindsamlingens forskellige lokationer. Se udbudsmaterialet
Intern ID
:
23/608 Delkontrakt 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning,
90630000
Isrydning
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Option 1: Kraftværksvej 25-27
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Vindmøllevej 6
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Yderligere oplysninger
:
Hoved udførelsessted bliver på ARCs lokationer i Hovedstadsområdet.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
48
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
4
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
ARC har mulighed for at forlænge Kontrakten i 4 * 12 måneder, således at Kontrakten kan få en samlet varighed på op til 8 år.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten udbydes som flere delkontrakter. Der kan bydes på én, flere eller alle del-kontrakter. Det er således ikke nødvendigt at kunne byde på alle delkontrakterne, for at kunne deltage i udbuddet. De i Udbudsloven obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 134 a (om tilbudsgiver er etableret i et land, der er optaget på EU-listen), § 135, § 136 finder anvendelse. Følgende frivillige udelukkelsesgrunde (Udbudslovens § 137) finder anvendelse: • Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser • Konkurs mv. • Aftaler om konkurrencefordrejning • Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt • Forsøg på at påvirke ordregivers beslutningsproces, uretmæssige fordele og vildledende oplysninger Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt nr. 14.1
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Beskrivelse af beredskabsplan
Beskrivelse
:
Ved evaluering af underkriteriet ”Beskrivelse af Beredskabsplan” vil der blive lagt vægt på følgende i tilbudsgivers besvarelse: 1. En tydelig procesbeskrivelse for udførsel af opgaven samt beskrivelse af hvilken træning tilbudsgivers beredskabspersonale løbende får. 2. En oversigt over tilbudsgivers snerydningskøretøjer, salt lagre, og mandskab samt akutberedskab ved ekstreme vejrforhold. Point, der tildeles for underkriteriet ganges herefter med den aktuelle vægtning for under-kriteriet.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud: Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delkontrakt 3; Vinterbekæmpelse Parkstien
Beskrivelse
:
Vinterbekæmpelse ved ARC Affaldsindsamlingens forskellige lokationer. Se udbudsmaterialet
Intern ID
:
23/608 Delkontrakt 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90000000
Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning,
90630000
Isrydning
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Option 1: Kraftværksvej 25-27 Der henvises i øvrigt til Kravspecifikationerne for en uddybning af kravene til den udbudte opgave.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Vindmøllevej 6
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
48
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
4
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
ARC har mulighed for at forlænge Kontrakten i 4 * 12 måneder, således at Kontrakten kan få en samlet varighed på op til 8 år.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Kontrakten udbydes som flere delkontrakter. Der kan bydes på én, flere eller alle del-kontrakter. Det er således ikke nødvendigt at kunne byde på alle delkontrakterne, for at kunne deltage i udbuddet. De i Udbudsloven obligatoriske udelukkelsesgrunde i § 134 a (om tilbudsgiver er etableret i et land, der er optaget på EU-listen), § 135, § 136 finder anvendelse. Følgende frivillige udelukkelsesgrunde (Udbudslovens § 137) finder anvendelse: • Overtrædelse af miljø-, social- eller arbejdsretlige forpligtelser • Konkurs mv. • Aftaler om konkurrencefordrejning • Væsentlig misligholdelse af en offentlig kontrakt • Forsøg på at påvirke ordregivers beslutningsproces, uretmæssige fordele og vildledende oplysninger Det er en forudsætning for indgåelse af kontrakt, at den vindende tilbudsgiver fremlægger endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed. Inden ARC træffer endelig beslutning om den vindende tilbudsgiver, vil ARC indhente endelig dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Se udbudsbetingelsernes punkt nr. 14.1
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Beskrivelse af beredskabsplan
Beskrivelse
:
Ved evaluering af underkriteriet ”Beskrivelse af Beredskabsplan” vil der blive lagt vægt på følgende i tilbudsgivers besvarelse: 1. En tydelig procesbeskrivelse for udførsel af opgaven samt beskrivelse af hvilken træning tilbudsgivers beredskabspersonale løbende får. 2. En oversigt over tilbudsgivers snerydningskøretøjer, salt lagre, og mandskab samt akutberedskab ved ekstreme vejrforhold. Point, der tildeles for underkriteriet ganges herefter med den aktuelle vægtning for under-kriteriet.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud: Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 1. Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der udfører betalingen
:
I/S Amager Ressourcecenter
Organisation, der underskriver kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
3 000 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Grøn Vækst A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Grøn Vækst A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
3 000 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 1; Vinterbekæmpelse Vindmøllevej 6
Titel
:
Delkontrakt 1; Vinterbekæmpelse Vindmøllevej 6
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
31/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
15/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Grøn Vækst A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Grøn Vækst A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
3 000 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 2, Vinterbekæmpelse TDA
Titel
:
Delkontrakt 2, Vinterbekæmpelse TDA
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
15/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
15/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
5 060,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
8 500,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
3 000 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delkontrakt 3; Vinterbekæmpelse Parkstien
Titel
:
Delkontrakt 3; Vinterbekæmpelse Parkstien
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
31/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
15/11/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
I/S Amager Ressourcecenter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
7 800,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
8 500,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
I/S Amager Ressourcecenter
Registreringsnummer
:
ORG-34 20 81 15
Postadresse
:
Vindmøllevej 6
By
:
København S
Postnummer
:
2300
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Lars Henrik Boje Madsen
Telefon
:
23499266
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Registreringsnummer
:
43205471
Postadresse
:
Storeladegårdsvej 5
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Lars Mølbak
Telefon
:
+4528996486
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Grøn Vækst A/S
Registreringsnummer
:
33598653
Postadresse
:
Øde-Hastrup-Vej 65
By
:
Roskilde
Postnummer
:
4000
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jakob Kristensen
Telefon
:
58112100
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
dfcddb52-09ad-45a8-86c9-770ed168b769
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
11/12/2024
11:58:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
11/12/2024
11:58:02 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
759678-2024
EUT-S-nummer
:
242/2024
Offentliggørelsesdato
:
12/12/2024