1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Sorø Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Vintertjeneste i Sorø Kommune 2024
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Identifikator for proceduren
:
95a3490b-ffd6-40bb-898d-c65698cc1298
Tidligere bekendtgørelse
:
4f58c02c-35c5-4677-8d95-d8839c510109-01
Intern ID
:
369979
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
2.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Hvor som helst i Sorø Kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
9 465 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
29 300 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Udbuddet vintertjeneste i Sorø Kommune. Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Rute 31 - Landeveje nord (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 214 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
6 700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Rute 32 - Landeveje syd (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 806 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 500 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Rute 51 - Landdistrikt, Bjernede, Fulby, St. Ebberup (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftalee.
Intern ID
:
4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
342 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 100 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Rute 52 - Landdistrikt, Bromme, Krøjerup, Borød (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
355 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 100 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Rute 53 - Landdistrikt, Broby, Topshøj, Lynge, Lindebjerg (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
337 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 100 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Rute 54 - Landdistrikt, Asted, Fjennested (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Intern ID
:
7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Arbejdet skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
320 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 000 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Rute 16 - Byzone, Dianalund, Niløse, skellebjerg (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Intern ID
:
8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 672 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
5 100 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0008
Titel
:
Rute 58 - Byzone, Pedersborg nord (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Intern ID
:
9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Arbejdet skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
225 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0009
Titel
:
Rute 59 - Byzone, Pedersborg syd (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
10
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
483 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 500 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0010
Titel
:
Rute 60 - Byzone, Frederiksberg vest (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
11
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
444 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
1 400 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0011
Titel
:
Rute 68 - Landdistrikt, Nilløse, Kongsted (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Intern ID
:
12
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
222 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
700 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale delvis uden og delvis med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0012
Titel
:
Rute 69 - Landdistrikt, Dianalund, Tåderup (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
13
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
278 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
900 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0013
Titel
:
Rute 74 - Landdistrikt, Nyrup, Kirke Flinterup (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Intern ID
:
14
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
27 700,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
900 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0014
Titel
:
Rute 75 - Landdistrikt, Døjringe, Vedde (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune.
Intern ID
:
15
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
245 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
800 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0015
Titel
:
Rute 76 - Landdistrikt, Stenlille, Stenmagle, Assentorp (1)
Beskrivelse
:
Ydelsen omfatter glatførebekæmpelse på de offentlige veje og cykelstier i Sorø Kommune. Der henvises til bilag D i udbudsmaterialet for ruterne der skal køres for hver enkelt delaftale.
Intern ID
:
16
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Land
:
Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger
:
Vintertjenesten skal udføres i Sorø Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
28/04/2028
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
245 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
800 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris
Beskrivelse
:
Aftaler vil blive tildelt den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud på aftalen i form af laveste pris, jf. udbudslovens § 162, stk. 1, nr. 1. Der kan maksimalt indgås 8 delaftaler med én tilbudsgiver. Såfremt en tilbudsgiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud på mere end 8 delaftaler, udvælges de 8 delaftaler som tilbudsgiveren tildeles, på baggrund af mest fordelagtige helhed for ordregiver. Eksempelvis tildeles én eller flere delaftaler til næstbedste bud, hvor prisdifferencen mellem bedste bud og næstbedste bud er mindst.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Sorø Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Sorø Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Sorø Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Sorø Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
14 919 900,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
29 300 000,00
DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi
:
14 919 900,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
6 700 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
3 511 200,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vognmandsfirmaet Alan Skovbo Larsen ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 31 - Landeveje nord (1) - Vognmandsfirmaet Alan Skovbo Larsen ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
3 511 200,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 31 - Landeveje nord (1) - Vognmandsfirmaet Alan Skovbo Larsen ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
5 500 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
3 099 200,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Brdr. Spliid I/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 32 - Landeveje syd (1) - Brdr. Spliid I/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
3 099 200,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 32 - Landeveje syd (1) - Brdr. Spliid I/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 100 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
440 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 51 - Landdistrikt, Bjernede, Fulby, St. Ebberup (1) - Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
440 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 51 - Landdistrikt, Bjernede, Fulby, St. Ebberup (1) - Vinterdrift ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 100 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
578 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 52 - Landdistrikt, Bromme, Krøjerup, Borød (1) - Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
578 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 52 - Landdistrikt, Bromme, Krøjerup, Borød (1) - Vinterdrift ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 100 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
413 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Ole Kildegaard
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 53 - Landdistrikt, Broby, Topshøj, Lynge, Lindebjerg (1) - Ole Kildegaard
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
413 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 53 - Landdistrikt, Broby, Topshøj, Lynge, Lindebjerg (1) - Ole Kildegaard
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 000 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
520 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 54 - Landdistrikt, Asted, Fjennested (1) - Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Værdien af tilbuddet
:
520 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 54 - Landdistrikt, Asted, Fjennested (1) - Vinterdrift ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
5 100 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
2 416 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GRØN VÆKST A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 16 - Byzone, Dianalund, Niløse, skellebjerg (1) - GRØN VÆKST A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0007
Værdien af tilbuddet
:
2 416 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 16 - Byzone, Dianalund, Niløse, skellebjerg (1) - GRØN VÆKST A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
700 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
400 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Brdr. Spliid I/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 58 - Byzone, Pedersborg nord (1) - Brdr. Spliid I/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0008
Værdien af tilbuddet
:
400 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 58 - Byzone, Pedersborg nord (1) - Brdr. Spliid I/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0009
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 500 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
400 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Brdr. Spliid I/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 59 - Byzone, Pedersborg syd (1) - Brdr. Spliid I/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0009
Værdien af tilbuddet
:
400 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 59 - Byzone, Pedersborg syd (1) - Brdr. Spliid I/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0010
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 400 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
372 500,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Ole Kildegaard
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 60 - Byzone, Frederiksberg vest (1) - Ole Kildegaard
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0010
Værdien af tilbuddet
:
372 500,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 60 - Byzone, Frederiksberg vest (1) - Ole Kildegaard
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0011
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
720 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
520 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 68 - Landdistrikt, Nilløse, Kongsted (1) - Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0011
Værdien af tilbuddet
:
520 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 68 - Landdistrikt, Nilløse, Kongsted (1) - Vinterdrift ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0012
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
900 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
540 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 69 - Landdistrikt, Dianalund, Tåderup (1) - Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0012
Værdien af tilbuddet
:
540 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 69 - Landdistrikt, Dianalund, Tåderup (1) - Vinterdrift ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0013
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
900 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
585 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GRØN VÆKST A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 74 - Landdistrikt, Nyrup, Kirke Flinterup (1) - GRØN VÆKST A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0013
Værdien af tilbuddet
:
585 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 74 - Landdistrikt, Nyrup, Kirke Flinterup (1) - GRØN VÆKST A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0014
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
800 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
585 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
GRØN VÆKST A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 75 - Landdistrikt, Døjringe, Vedde (1) - GRØN VÆKST A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0014
Værdien af tilbuddet
:
585 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 75 - Landdistrikt, Døjringe, Vedde (1) - GRØN VÆKST A/S
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0015
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
800 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
540 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Rute 76 - Landdistrikt, Stenlille, Stenmagle, Assentorp (1) - Vinterdrift ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0015
Værdien af tilbuddet
:
540 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Rute 76 - Landdistrikt, Stenlille, Stenmagle, Assentorp (1) - Vinterdrift ApS
Dato for indgåelse af kontrakten
:
11/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Sorø Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Sorø Kommune
Registreringsnummer
:
29189994
Postadresse
:
Rådhusvej 8
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Emil Gogotic
Telefon
:
+45 57876094
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 35291000
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens vej 35
By
:
København
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Vognmandsfirmaet Alan Skovbo Larsen ApS
Registreringsnummer
:
31603250
Postadresse
:
Energivej 2
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 27251334
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Brdr. Spliid I/S
Registreringsnummer
:
33888856
Postadresse
:
Slettevej 24
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 26366508
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002, LOT-0008, LOT-0009
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Vinterdrift ApS
Registreringsnummer
:
43205471
Postadresse
:
Mathildevej 12, 1. tv
By
:
Frederiksberg
Postnummer
:
2000
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 44120550
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003, LOT-0004, LOT-0006, LOT-0011, LOT-0012, LOT-0015
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Ole Kildegaard
Registreringsnummer
:
34929157
Postadresse
:
Strandvejen 20
By
:
Sorø
Postnummer
:
4180
Landsdel (NUTS)
:
Vest- og Sydsjælland
(
DK022
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 57648039
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0005, LOT-0010
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
GRØN VÆKST A/S
Registreringsnummer
:
DK33598653
Postadresse
:
Øde-Hastrup-Vej 65
By
:
Roskilde
Postnummer
:
4000
Landsdel (NUTS)
:
Østsjælland
(
DK021
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 42126701
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0007, LOT-0013, LOT-0014
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
e5979f24-4d11-49a6-a9f3-d1da48d0f5e3
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
11/12/2024
15:08:06 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
11/12/2024
15:30:57 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
763395-2024
EUT-S-nummer
:
243/2024
Offentliggørelsesdato
:
13/12/2024