23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
18.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

The Danish Road Directorate

VD-CPX-2025 - CPX measurements in Denmark 2025 - 2031


The Danish Road Directorate

773792-2024 - Resultater
Danmark – Monitering af støjgener – VD-CPX-2025 - CPX-målinger i Danmark 2025 - 2031
OJ S 246/2024 18/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Vejdirektoratet
E-mail hht@vd.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel VD-CPX-2025 - CPX-målinger i Danmark 2025 - 2031
Beskrivelse Nærværende udbud omfatter indkøb af CPX-målinger på statsvejnettet. For strækninger med SMA og drænasfalt. Målinger udføres i henhold til standarder som angivet i ”Specification for CPX measurements” Det forventes at der skal måles ca. 600 vognbanekilometer årligt. Dog er der garanteret en årlig betaling for 600 vognbanekilometer, uanset om der er bestilt færre vognbanekilometer.
Identifikator for proceduren 367b8ea6-107a-44a7-93c0-545518935287
Tidligere bekendtgørelse : 593167-2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbudsformen er offentligt udbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90742300   Monitering af støjgener
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90742100   Støjbekæmpelse
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 800 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Tilbud skal afgives på engelsk. Alle henvendelser og spørgsmål til den ordregivende myndighed i forbindelse med udbudsprocessen skal afgives på engelsk og vil blive besvaret på engelsk. ESPD skal besvares på engelsk. Dokumentationen for angivne oplysninger i ESPD skal være på engelsk eller dansk. Evt. spørgsmål skal rettes til den e-mailadresse, der er anført i dokumentet "Procurement Specifications" afsnit 4. Spørgsmål i anonymiseret form samt besvarelsen heraf vil blive gjort tilgængelig på internetadressen anført under pkt. 5.1.11.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
LBK nr. 10 af 06/01/2023 (Udbudsloven) ­ https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2023/10
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : VD-CPX-2025 - CPX-målinger i Danmark 2025 - 2031
Beskrivelse : Se punkt 2.1
Intern ID : VD-CPX-2025
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90742300   Monitering af støjgener
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90742100   Støjbekæmpelse
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varighed 24   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten indeholder en option for Vejdirektoratet til at forlænge kontrakten på uændrede vilkår i yderligere 2 x 24 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Publications Office of the European Union
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 1 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn M+P raadgevende ingenieurs B.V.
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbud
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 251 250,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt
Dato for indgåelse af kontrakten 17/12/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere 0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Vejdirektoratet
Registreringsnummer : 60729018
Postadresse : Carsten Niebuhrs Gade 43, 5. sal    
By : København V
Postnummer : 1577
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Henrik Haslund Thustrup
E-mail : hht@vd.dk
Telefon : +45 7244 3333
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://udbudsportalen.app.vd.dk/da/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +4572405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41 71 50 00
Internetadresse : https://kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : M+P raadgevende ingenieurs B.V.
Registreringsnummer : NL008032683 B01
Postadresse : Visserstraat 50   1431 GJ  
By : Aalsmeer
Postnummer : 1431 GJ
Landsdel (NUTS) : Groot-Amsterdam   ( NL329 )
Land : Nederlandene
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0000
Officielt navn : Publications Office of the European Union
Registreringsnummer : PUBL
By : Luxembourg
Postnummer : 2417
Landsdel (NUTS) : Luxembourg   ( LU000 )
Land : Luxembourg
Telefon : +352 29291
Internetadresse : https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 10bac4e6-2aec-47ae-8b0a-81c1b318835f   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 17/12/2024   08:06:28 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk,  engelsk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 773792-2024
EUT-S-nummer : 246/2024
Offentliggørelsesdato : 18/12/2024

Send til en kollega

0.052