Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=2075
Indlevering af tilbud
Udbyder
European Environment Agency
Vindere
Levering af ekspertbistand vedrørende fremadskuende analyse, bæredygtighedsvurderinger og systemiske overgange
(06.05.2017)
Collingwood Environmental Planning Limited
1E, The Chandlery, 50 Westminster Bridge Road
SE1 7QY London
Levering af ekspertbistand vedrørende fremtidsorienteret analyse, bæredygtighedsvurderinger og systemiske overgange
European Environment Agency
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Kongens Nytorv 6
Copenhagen
1050
Danmark
Kontaktperson: Corina Samson
Telefon: +45 33367249
E-mail: procurement@eea.europa.eu
Fax: +45 33367199
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.eea.europa.eu/
Internetadresse for køberprofilen: http://www.eea.europa.eu/about-us/tenders
Del II: Genstand
Levering af ekspertbistand vedrørende fremtidsorienteret analyse, bæredygtighedsvurderinger og systemiske overgange.
Formålet med dette udbud er at indgå en rammetjenesteydelseskontrakt med 1 tjenesteyder eller en sammenslutning af tilbudsgivere (et konsortium), der kan levere ekspertbistand med fremtidsorienteret analyse, bæredygtighedsvurderinger og systemiske overgange.
Tjenesterne skal hovedsageligt udføres i kontrahentens lokaler (eksternt), og hvis det er nødvendigt hos Det Europæiske Miljøagentur i København (internt).
Det overordnede formål med arbejdet er at levere ekspertbistand til udvikling af kontekstuel og fremtidsorienteret analyse vedrørende Europas bæredygtighedsudfordringer og at forbedre forståelsen af de miljømæssige kendetegn for centrale samfundsmæssige systemer, muligheder og forhindringer for bæredygtighedsovergange samt konsekvenserne for EU-politikker. I denne kontrakt fokuseres der navnlig på strategiske og langsigtede politikker og visioner vedrørende områder såsom den kulstoffattige og cirkulære økonomi, naturkapital og mål for bæredygtig udvikling.
Kontrakten vil blive indgået for en indledende periode på 24 måneder, der regnes fra datoen for underskrivelse, med mulighed for 2 forlængelser for en periode på hver 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som angivet i afsnit 10.1 og 10.2.1 i udbudsmaterialet (bilag I).
Del IV: Procedure
EEA's lokaler beliggende på Kongens Nytorv 6, 1050 Copenhagen K, DANMARK.
Tilbudsgivernes repræsentanter (1 pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes give meddelelse til EEA's indkøbstjeneste i forvejen og senest i 24.2.2017 (16:00) pr. e-mail til procurement@eea.europa.eu.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgivere kan downloade udbudsmaterialet og alle yderligere oplysninger fra »e-tendering«-webstedet: https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=2075
Webstedet vil blive opdateret løbende, og det er tilbudsgiverens ansvar at kontrollere, om der sker opdateringer eller ændringer i udbudsperioden.
rue du Fort Niedergrünewald
Luxembourg
2925
Luxembourg
Telefon: +352 4303-1
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse:http://curia.europa.eu
1 avenue du Président Robert Schuman
Strasbourg
67001
Frankrig
Telefon: +33 388172313
E-mail: eo@ombudsman.europa.eu
Fax: +33 388179062
Internetadresse:http://www.ombudsman.europa.eu
Der kan indgives klage til Retten senest 2 måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger. En klage til Den Europæiske Ombudsmand har ingen indflydelse på ovennævnte sidste frist for indgivelse af en klage.
rue du Fort Niedergrünewald
Luxembourg
2925
Luxembourg
Telefon: +352 4303-1
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse:http://curia.europa.eu