23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 003-003824
Offentliggjort
05.01.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Tønder Spildevand A/S

Afhentning, transport og slutdisponering af spildevandsslam


Tønder Spildevand A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Tønder Spildevand A/S
Håndværkervej 4
Bredebro
6261
Danmark
Kontaktperson: Anne Margrethe Brink
Telefon: +45 88437541
E-mail: amb@tonfor.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.tonfor.dk

I.2) Fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: bortskaffelse af spildevandsslam

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Afhentning, transport og slutdisponering af spildevandsslam.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90410000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Transport og slutdisponering af spildevandsslam fra tre lokationer; Løgumkloster Renseanlæg, Tønder Renseanlæg og Skærbæk Renseanlæg. Slamdistributøren skal som en del af ydelsen forestå udarbejdelse af slamdeklarationer for det slam, der udspredes på landbrugsjord. Slammet overholder i dag krav- og grænseværdier i Bekendtgørelse om anvendelse af affald til jordbrugsformål (Slambekendtgørelsen). Formålet med nærværende opgave er på en miljømæssig forsvarlig måde at få slutdisponeret slam med størst mulig genanvendelse og energiudnyttelse til den lavest mulige pris.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Transport og slutdisponering af spildevandsslam fra Løgumkloster Renseanlæg

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90410000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

Løgumkloster Renseanlæg, Åvedvej 2, 6240 Løgumkloster.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Slamproduktionen fra Løgumkloster Renseanlæg forventes i kontraktperioden at udgøre ca. 900 tons/år med et tørstofindhold på ca. 16 %.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Forslag til opgaveløsning / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Graden af genanvendelse / Vægtning: 10 %
Pris - Vægtning: 75 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 209-378991
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Transport og slutdisponering af spildevandsslam fra Løgumkloster Renseanlæg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Eventuel klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Se lov nr. 492 om Klagenævnet for Udbud af 12.5.2010 med senere ændringer. .

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/01/2017

Send til en kollega

0.046