23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
09.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Horsens Kommune

Helårligt vedligehold af udendørsarealer ved kommunale ejendomme


Horsens Kommune

13141-2025 - Resultater
Danmark – Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder – Helårligt vedligehold af udendørsarealer ved kommunale ejendomme
OJ S 6/2025 09/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Horsens Kommune
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Fællesindkøb Midt
E-mail hbaj@fikm.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Helårligt vedligehold af udendørsarealer ved kommunale ejendomme
Beskrivelse Horsens Kommune udbyder helårligt vedligehold af udendørsarealer ved kommunale ejendomme. Udbuddet omfatter følgende ydelser: - Vedligehold af grønne områder - Vintertjenester Ydelsen er opdelt i 5 delaftaler/distrikter i Horsens Kommune fordelt på minimum 3 leverandører. Ordregiver ønsker at skabe grundlag for en effektiv opgaveløsning og rentable forhold for leverandørerne samtidig med at kvaliteten af ydelserne øges. Ved at inddrage leverandørerne ønsker ordregiver at fremme innovation og tænke i nye løsninger. Der gennemføres gennemføres derfor et udbud med forhandling.
Identifikator for proceduren f7e51360-f90e-471c-ab11-51ceee5e30ad
Tidligere bekendtgørelse : 6b496d32-ed8b-4009-8a8a-deb665d9fdfa-01
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udvælgelse: Ved prækvalifikationen vil der ske en udvælgelse, på baggrund af en vurdering af den enkelte ansøgers generelle egnethed til at varetage den udbudte opgave. Formålet hermed er at sikre, at konkurrencen om den udbudte opgave kommer til at foregå mellem tilbudsgivere, der er egnede til at varetage opgaven. Hvis der er tilstrækkeligt med egnede ansøgere, vil ordregiver prækvalificere 7 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud. Hvis der er flere end 7 egnede ansøgere, vil der ved prækvalifikationen ske en udvælgelse på baggrund af en vurdering af den enkelte ansøgers generelle egnethed til at varetage den udbudte opgave. Udvælgelsen vil ske ud fra ansøgernes tekniske og faglige formåen og dermed erfaring med opgaverne. Kriteriet vurderes ud fra ansøgernes referenceliste. Referencer, hvor kunden er en kommune eller kommunal institution, vægter positivt i udvælgelsen. Forhandling: Ordregiver gennemgår indledningsvist de indkomne tilbud med henblik på at udarbejde dagsorden for de videre forhandlinger med tilbudsgiverne. Tilbudsgiver kan vedlægge Bilag B indeholdende tilbudsgivers angivelse af forhold i udbudsmaterialet, som med fordel kan indgå i forhandlingen. Det forventes, at der afholdes 1 forhandlingsmøde med hver af de prækvalificerede tilbudsgivere. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at tildele aftalen på baggrund af det indledende tilbud uden gennemførelse af forhandlinger. Ordregiver kan gentage fremgangsmåden med at opfordre tilbudsgiverne til at afgive revideret tilbud, indtil ordregiver meddeler at det næste tilbud vil være det endelige tilbud, hvorefter aftalen vil blive tildelt den tilbudsgiver, der i henhold til evalueringskriteriet har afgivet det bedste tilbud. Proceduren er mere detaljeret beskrevet i udbudsbetingelserne (Herunder i afsnit 12 - Forhandling).
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77310000   Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
2.1.2.
Udførelsessted
By Horsens
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Ved kommunale ejendomme i Horsens Kommune.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 95 686 400,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 1: ”Distrikt 1 - Bankager, Højvang, Dagnæs, Sejet”
Beskrivelse : Distriktet omfatter 24 arbejdsområder, herunder: o 13 daginstitutioner o 1 døgninstitution o 3 idrætsanlæg o 5 skoler.
Intern ID : Delaftale 1: ”Distrikt 1 - Bankager, Højvang, Dagnæs, Sejet”
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/03/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 18 092 800,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 198157-2024
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger Forebyggelse og bekæmpelse af forurening
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved ”Pris” forstås den pris for de årlige driftsomkostninger, der automatisk beregnes i Bilag 1 Tilbudsliste. Det vægter positivt jo lavere prisen er.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglighed i driften
Beskrivelse : Ved ”Faglighed i driften” forstås: • Det tilbudte teams ressourcer og kompetencer, herunder uddannelsesniveau, anciennitet og erfaring • Hvordan der sikres kompetenceudvikling og løbende uddannelse i det tilbudte team • Hvordan der arbejdes med at tiltrække og fastholde medarbejdere på kontrakten. Det vægter positivt, at: 1. Medarbejderne har relevant uddannelse og erfaring med vedligeholdelse af grønne arealer. 2. Driftslederen er i stand til at yde faglig sparring med ordregiver, særligt med hensyn til biodiversitet, plantekendskab og lokal afvanding af regnvand (LAR), men også i forhold til den daglige generelle drift. 3. Tilbudsgiver sandsynliggør, at der kan tiltrækkes og fastholdes kompetente medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tilrettelæggelse af arbejdet
Beskrivelse : Ved ”Tilrettelæggelse af arbejdet” forstås: • Hvordan arbejdet tilrettelægges • Hvordan der sikres korrekt bemanding hen over året Det vægter positivt, at: 1. Der med arbejdsplan/årshjul for første sæson demonstreres et jævnt flow i opgaverne hen over året, så der også udføres opgaver uden for den grønne vækstsæson. 2. Arbejdet tilrettelægges, så der kan fastholdes de samme medarbejdere hele året. 3. Detaljeringsniveau for arbejdets udførelse, f.eks. angivelse af omgangstider, antal gennemkørsler pr. distrikt mv., som kan bistå ordregiver med at videreformidle status for opgavers udførelse til slutbrugere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 2: ”Distrikt 2 - Torsted, Lund, Hatting, Lund, Vrønding, Lundum
Beskrivelse : Distriktet omfatter 30 arbejdsområder, herunder: o 7 Idrætsanlæg o 10 Daginstitutioner o 1 plejecenter o 2 skoler o 1 kolonihave o 1 multibane
Intern ID : Delaftale 2: ”Distrikt 2 - Torsted, Lund, Hatting, Lund, Vrønding, Lundum
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/03/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 19 547 200,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 198157-2024
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger Forebyggelse og bekæmpelse af forurening
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved ”Pris” forstås den pris for de årlige driftsomkostninger, der automatisk beregnes i Bilag 1 Tilbudsliste. Det vægter positivt jo lavere prisen er.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglighed i driften
Beskrivelse : Ved ”Faglighed i driften” forstås: • Det tilbudte teams ressourcer og kompetencer, herunder uddannelsesniveau, anciennitet og erfaring • Hvordan der sikres kompetenceudvikling og løbende uddannelse i det tilbudte team • Hvordan der arbejdes med at tiltrække og fastholde medarbejdere på kontrakten. Det vægter positivt, at: 1. Medarbejderne har relevant uddannelse og erfaring med vedligeholdelse af grønne arealer. 2. Driftslederen er i stand til at yde faglig sparring med ordregiver, særligt med hensyn til biodiversitet, plantekendskab og lokal afvanding af regnvand (LAR), men også i forhold til den daglige generelle drift. 3. Tilbudsgiver sandsynliggør, at der kan tiltrækkes og fastholdes kompetente medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tilrettelæggelse af arbejdet
Beskrivelse : Ved ”Tilrettelæggelse af arbejdet” forstås: • Hvordan arbejdet tilrettelægges • Hvordan der sikres korrekt bemanding hen over året Det vægter positivt, at: 1. Der med arbejdsplan/årshjul for første sæson demonstreres et jævnt flow i opgaverne hen over året, så der også udføres opgaver uden for den grønne vækstsæson. 2. Arbejdet tilrettelægges, så der kan fastholdes de samme medarbejdere hele året. 3. Detaljeringsniveau for arbejdets udførelse, f.eks. angivelse af omgangstider, antal gennemkørsler pr. distrikt mv., som kan bistå ordregiver med at videreformidle status for opgavers udførelse til slutbrugere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 3: ”Distrikt 3 - Horsens midtby, Stensballe”
Beskrivelse : Distriktet omfatter 40 arbejdsområder, herunder: o 3 administrative bygninger o 2 aktivitetscentre o 8 døgn institutioner/beboelse o 16 daginstitutioner o 1 kolonihave o 3 Idrætsanlæg o 6 skoler o 1 kultur og fritidsbygning
Intern ID : Delaftale 3: ”Distrikt 3 - Horsens midtby, Stensballe”
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/03/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 19 457 600,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 198157-2024
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger Forebyggelse og bekæmpelse af forurening
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved ”Pris” forstås den pris for de årlige driftsomkostninger, der automatisk beregnes i Bilag 1 Tilbudsliste. Det vægter positivt jo lavere prisen er.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglighed i driften
Beskrivelse : Ved ”Faglighed i driften” forstås: • Det tilbudte teams ressourcer og kompetencer, herunder uddannelsesniveau, anciennitet og erfaring • Hvordan der sikres kompetenceudvikling og løbende uddannelse i det tilbudte team • Hvordan der arbejdes med at tiltrække og fastholde medarbejdere på kontrakten. Det vægter positivt, at: 1. Medarbejderne har relevant uddannelse og erfaring med vedligeholdelse af grønne arealer. 2. Driftslederen er i stand til at yde faglig sparring med ordregiver, særligt med hensyn til biodiversitet, plantekendskab og lokal afvanding af regnvand (LAR), men også i forhold til den daglige generelle drift. 3. Tilbudsgiver sandsynliggør, at der kan tiltrækkes og fastholdes kompetente medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tilrettelæggelse af arbejdet
Beskrivelse : Ved ”Tilrettelæggelse af arbejdet” forstås: • Hvordan arbejdet tilrettelægges • Hvordan der sikres korrekt bemanding hen over året Det vægter positivt, at: 1. Der med arbejdsplan/årshjul for første sæson demonstreres et jævnt flow i opgaverne hen over året, så der også udføres opgaver uden for den grønne vækstsæson. 2. Arbejdet tilrettelægges, så der kan fastholdes de samme medarbejdere hele året. 3. Detaljeringsniveau for arbejdets udførelse, f.eks. angivelse af omgangstider, antal gennemkørsler pr. distrikt mv., som kan bistå ordregiver med at videreformidle status for opgavers udførelse til slutbrugere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Delaftale 4: ”Distrikt 4 - Søvind, Grumstrup, Tvingstrup, Hovedgård, Gedved
Beskrivelse : Distriktet omfatter 30 arbejdsområder, herunder: o 2 administrationsbygninger o 10 Daginstitutioner o 9 idrætsanlæg o 4 skoler o 1 tomgangsbolig
Intern ID : Delaftale 4: ”Distrikt 4 - Søvind, Grumstrup, Tvingstrup, Hovedgård, Gedved
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/03/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 611 200,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 198157-2024
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger Forebyggelse og bekæmpelse af forurening
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved ”Pris” forstås den pris for de årlige driftsomkostninger, der automatisk beregnes i Bilag 1 Tilbudsliste. Det vægter positivt jo lavere prisen er.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglighed i driften
Beskrivelse : Ved ”Faglighed i driften” forstås: • Det tilbudte teams ressourcer og kompetencer, herunder uddannelsesniveau, anciennitet og erfaring • Hvordan der sikres kompetenceudvikling og løbende uddannelse i det tilbudte team • Hvordan der arbejdes med at tiltrække og fastholde medarbejdere på kontrakten. Det vægter positivt, at: 1. Medarbejderne har relevant uddannelse og erfaring med vedligeholdelse af grønne arealer. 2. Driftslederen er i stand til at yde faglig sparring med ordregiver, særligt med hensyn til biodiversitet, plantekendskab og lokal afvanding af regnvand (LAR), men også i forhold til den daglige generelle drift. 3. Tilbudsgiver sandsynliggør, at der kan tiltrækkes og fastholdes kompetente medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tilrettelæggelse af arbejdet
Beskrivelse : Ved ”Tilrettelæggelse af arbejdet” forstås: • Hvordan arbejdet tilrettelægges • Hvordan der sikres korrekt bemanding hen over året Det vægter positivt, at: 1. Der med arbejdsplan/årshjul for første sæson demonstreres et jævnt flow i opgaverne hen over året, så der også udføres opgaver uden for den grønne vækstsæson. 2. Arbejdet tilrettelægges, så der kan fastholdes de samme medarbejdere hele året. 3. Detaljeringsniveau for arbejdets udførelse, f.eks. angivelse af omgangstider, antal gennemkørsler pr. distrikt mv., som kan bistå ordregiver med at videreformidle status for opgavers udførelse til slutbrugere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Delaftale 5: ”Distrikt 5 - Brædstrup, Østbirk, Sdr. Vissing, Nim”
Beskrivelse : Distriktet omfatter ca. 24 arbejdsområder, herunder: o 1 Udkørsel for hjemmeplejen o 1 administrationsbygning o 6 daginstitutioner o 5 idrætsanlæg o 2 kultur- og fritidshuse o 5 plejecentre o 2 skoler
Intern ID : Delaftale 5: ”Distrikt 5 - Brædstrup, Østbirk, Sdr. Vissing, Nim”
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90620000   Snerydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/03/2033
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 20 977 600,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 198157-2024
5.1.7.
Strategiske udbud
Tilgang til reduktion af miljøpåvirkninger Forebyggelse og bekæmpelse af forurening
Grønne udbudskriterier Andre kriterier for grønne offentlige udbud
Socialt mål, som fremmes Beskæftigelsesmuligheder for langtidsledige, dårligt stillede personer og/eller for personer med handicap
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Ved ”Pris” forstås den pris for de årlige driftsomkostninger, der automatisk beregnes i Bilag 1 Tilbudsliste. Det vægter positivt jo lavere prisen er.
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Faglighed i driften
Beskrivelse : Ved ”Faglighed i driften” forstås: • Det tilbudte teams ressourcer og kompetencer, herunder uddannelsesniveau, anciennitet og erfaring • Hvordan der sikres kompetenceudvikling og løbende uddannelse i det tilbudte team • Hvordan der arbejdes med at tiltrække og fastholde medarbejdere på kontrakten. Det vægter positivt, at: 1. Medarbejderne har relevant uddannelse og erfaring med vedligeholdelse af grønne arealer. 2. Driftslederen er i stand til at yde faglig sparring med ordregiver, særligt med hensyn til biodiversitet, plantekendskab og lokal afvanding af regnvand (LAR), men også i forhold til den daglige generelle drift. 3. Tilbudsgiver sandsynliggør, at der kan tiltrækkes og fastholdes kompetente medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Tilrettelæggelse af arbejdet
Beskrivelse : Ved ”Tilrettelæggelse af arbejdet” forstås: • Hvordan arbejdet tilrettelægges • Hvordan der sikres korrekt bemanding hen over året Det vægter positivt, at: 1. Der med arbejdsplan/årshjul for første sæson demonstreres et jævnt flow i opgaverne hen over året, så der også udføres opgaver uden for den grønne vækstsæson. 2. Arbejdet tilrettelægges, så der kan fastholdes de samme medarbejdere hele året. 3. Detaljeringsniveau for arbejdets udførelse, f.eks. angivelse af omgangstider, antal gennemkørsler pr. distrikt mv., som kan bistå ordregiver med at videreformidle status for opgavers udførelse til slutbrugere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 20
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fællesindkøb Midt
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Fællesindkøb Midt
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Horsens Kommune
Registreringsnummer : 29189889
By : Horsens
Postnummer : 8700
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Heidi Backmann Jensen
E-mail : hbaj@fikm.dk
Telefon : 76292025
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Fællesindkøb Midt
Registreringsnummer : ORG-null
Postadresse : Chr M Østergaards Vej 4    
By : Horsens
Postnummer : 8700
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Heidi Backmann Jensen
E-mail : hbaj@fikm.dk
Telefon : 76292025
Internetadresse : https://fikm.dk/
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 30a62b24-4873-4575-a784-6dd00374f892   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 08/01/2025   10:42:58 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 08/01/2025   13:48:33 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 13141-2025
EUT-S-nummer : 6/2025
Offentliggørelsesdato : 09/01/2025

Send til en kollega

0.062