Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune (Indre by og Nørrebro)
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Mette Olling Vang
E-mail: fv0y@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63230031.aspx
Del II: Genstand
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune (Indre by og Nørrebro).
Graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes bygningsstrukturer og byudstyr i Indre By og på Nørrebro.
Kontrakten er en tjenesteydelseskontrakt med elementer af en rammeaftale.
Kontraktens samlede værdi inkl. optioner skønnes at være ca. 12 000 000 DKK.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på graffitirenhold af Københavns Kommunes bygninger og byudstyr i Indre by og Nørrebro.
Ydelsen omfatter bl.a.:
Graffitibekæmpelse på bygningsstrukturer
Graffitibekæmpelse på byudstyr
Graffitibekæmpelse på el-førende byudstyr
Graffitibekæmpelse som bestillingsarbejder (optioner).
Afrensning af graffiti indtil 3 meters højde.
Akut afrensning af graffiti
Antigraffitibehandling som offerlag indtil 3 meters højde.
Permanent coatning indtil 3 meters højde af beton, mursten mv.
Coatning indtil 3 meters højde af skilte, plast og malede/lakerede overflader
Aftagning af coating/antigraffitibehandling indtil 3 meters højde.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af graffitiafrensning i Københavns Kommune (Indre by og Nørrebro)
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet er blevet annulleret grundet uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk