Fakta om udbudet
Udbyder
Tårnby Kommune
Tøjvask til borgere
Tårnby Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
20310413
Amager Landevej 76
Kastrup
2770
Danmark
Kontaktperson: Anny Johansen
Telefon: +45 32471111
E-mail: aje.of@taarnby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/60692565.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.taarnby.dk/
Del II: Genstand
Tøjvask til borgere.
Kontrakten omfatter udførelse af tøjvask til borgere, som er visiteret til denne ydelse i henhold til lov om social service § 83 Personlig og praktisk hjælp samt i henhold til Socialministeriets bekendtgørelse nr. 342 af 26.3.2013 om kvalitetsstandarder og frit valg af leverandør af personlig og praktisk hjælp.
Tårnby Kommune.
Opgaven omfatter afhentning, vask, tørring, sammenlægning og udbringning af borgernes personlige tøj, linned, håndklæder mv.
Option på forlængelse af kontrakten i 2 x 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Tøjvask til borgere
Del VI: Supplerende oplysninger
Tildeling af kontrakt var betinget af, at mindst en tilbudsgiver ud over den vindende tilbudsgiver, accepterede at levere på samme vilkår og samme pris som den vindende tilbudsgiver. Da hverken tilbudsgiver nr. 2 eller nr. 3 ønskede at indgå kontrakt på lige vilkår med tilbudsgiver nr. 1. aflyses udbuddet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk