1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Odense Kommune
Køberens retlige status
:
Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Genudbud - Vintertjenester til Odense Kommune
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste på offentlige veje, fortove, pladser, mv., for Ordregiver. Undtaget fra udbuddet er vintertjeneste på Ordregivers ejendomme, da disse er omfattet af andre aftaler. Udbuddet er opdelt i 10 delaftaler. Hver delaftale omfatter vintertjeneste på én eller flere ruter. Udbuddet omfatter 3 hovedområder: 1) vintertjeneste på kørebaner, 2) vintertjeneste på cykelstier, og 3) vintertjeneste på fortove, stier og pladser.
Identifikator for proceduren
:
718f49c9-7efb-4675-bcd6-a8b24672c321
Tidligere bekendtgørelse
:
0a7e9713-ce90-4827-a3e0-0234fdeb92d0-01
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og opfylder kravene, kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
20 878 560,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Udelukkelsesgrunde: Udbuddet omfatter allefrivillige udelukkelsesgrunde.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 412
Beskrivelse
:
Rute C1-12
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 811 868,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 414
Beskrivelse
:
Rute C1-14
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 811 868,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 207
Beskrivelse
:
Rute K2-07
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 584 900,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 307
Beskrivelse
:
Rute K2-05b, K1-10, K4-07
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 555 050,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delaftale 310
Beskrivelse
:
Rute K2-02b, K1-13, K4-09
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 807 940,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Delaftale 311
Beskrivelse
:
Rute K2-04a, K1-14, K4-10
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 555 050,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0007
Titel
:
Delaftale 312
Beskrivelse
:
Rute K2-07b, K1-15, K4-11
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 807 940,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0008
Titel
:
Delaftale 313
Beskrivelse
:
Rute K2-06b, K1-16, K4-12
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 983 080,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0009
Titel
:
Delaftale 520
Beskrivelse
:
Rute F2-10
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/10/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 432,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0010
Titel
:
Delaftale 525
Beskrivelse
:
Rute F2-15
Intern ID
:
88.00.00-G01-76-24-10
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
30/09/2024
Varigheds slutdato
:
30/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 432,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 412 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 414 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
30 440 316,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Tømrermester Per Schack
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0216-412
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
551 566,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
412
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 412
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
551,57
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
635,52
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
FMT A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0172-414
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
531 820,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
414
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 414
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
531 820,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
691 200,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Henrik Bang
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0226-207
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
321 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
207
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 207
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
321 000,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
467 001,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Henrik Bang
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0227-307
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0004
Værdien af tilbuddet
:
292 400,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
307
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 307
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
292 400,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
597 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
PS Entreprenør ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0229-310
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
738 200,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
310
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 310
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/08/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Henrik Bang
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0227-311
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Værdien af tilbuddet
:
292 400,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
311
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 311
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
292 400,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
597 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Henrik Bang
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0227-312
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0007
Værdien af tilbuddet
:
578 300,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
312
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 312
Dato for indgåelse af kontrakten
:
24/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
578 300,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
749 900,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
PS Entreprenør ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0230-313
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0008
Værdien af tilbuddet
:
689 400,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
313
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 313
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/08/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
689 400,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
748 900,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0009
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Egelund A/S Entreprenør
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0221-520
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0009
Værdien af tilbuddet
:
371 900,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
520
Titel
:
Vintertjeneste genudbud, delaftale 520
Dato for indgåelse af kontrakten
:
02/08/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
371 900,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
901 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0010
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
OKNygaard A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
24-0202-525
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0010
Værdien af tilbuddet
:
706 400,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
525
Titel
:
Vintertjeneste, delaftale 525
Dato for indgåelse af kontrakten
:
30/07/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
Udvalg af tilbud
:
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi
:
706 400,00
DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi
:
850 000,00
DKK
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Odense Kommune
Registreringsnummer
:
ORG-35209115
Postadresse
:
Flakhaven 2
By
:
Odense C
Postnummer
:
5000
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Sarah Lindberg
Telefon
:
65512050
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
PS Entreprenør ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
29921776
Postadresse
:
Gartnervænget 1
By
:
Odense NØ
Postnummer
:
5240
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Per Schack
Telefon
:
29440134
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0005, LOT-0008
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Henrik Bang
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
25301536
Postadresse
:
Flødstrupvej 23
By
:
Ullerslev
Postnummer
:
5540
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Henrik Bang
Telefon
:
22134562
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003, LOT-0004, LOT-0006, LOT-0007
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Egelund A/S Entreprenør
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
81847118
Postadresse
:
Energivej 6
By
:
Odense S
Postnummer
:
5260
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Kim Laulund
Telefon
:
81847118
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0009
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Tømrermester Per Schack
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
29440134
Postadresse
:
Gartnervænget 1
By
:
Odense NØ
Postnummer
:
5240
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Per Schack
Telefon
:
29440134
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
OKNygaard A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
35394818
Postadresse
:
Rosbjergvej 5G
By
:
Brabrand
Postnummer
:
8220
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jesper Stensbjerg
Telefon
:
70215400
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0010
8.1.
ORG-0009
Officielt navn
:
FMT A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
19318672
Postadresse
:
Hammersholt Erhvervspark 32
By
:
Hillerød
Postnummer
:
3400
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Niels Greve
Telefon
:
25287010
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0010
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
6c3a5a98-0fa7-4530-b3de-52fd77ec648e
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
28/01/2025
09:09:10 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
28/01/2025
09:09:44 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
60873-2025
EUT-S-nummer
:
20/2025
Offentliggørelsesdato
:
29/01/2025