1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Odense Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Genudbud 2 - Vintertjeneste til Odense Kommune
Beskrivelse
:
Odense Kommune genudbyder 6 delaftaler ifm. udbud af vintertjenester. Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste på offentlige veje, fortove, pladser, mv., for Ordregiver. Undtaget fra udbuddet er vintertjeneste på Ordregivers ejendomme, da disse er omfattet af andre aftaler. Udbuddet er opdelt i 6 delaftaler. Hver delaftale omfatter vintertjeneste på én eller flere ruter. Udbuddet omfatter 3 hovedområder: 1) vintertjeneste på kørebaner, 2) vintertjeneste på cykelstier, og 3) vintertjeneste på fortove, stier og pladser.
Identifikator for proceduren
:
5731aab4-edc4-41bd-8111-f796c8d4ea6b
Tidligere bekendtgørelse
:
beb9a9c1-621c-47db-8af6-4b86f5bf30b1-01
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og opfylder kravene, kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
11 457 210,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 308
Beskrivelse
:
Rute K2-04b, K1-11, K4-08
Intern ID
:
88.00.00-G01-110-24-308
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 555 050,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 308 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 515 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 515
Beskrivelse
:
Rute F2-05
Intern ID
:
88.00.00-G01-110-24-151
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 450,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 308 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 515 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 519
Beskrivelse
:
F2-09
Intern ID
:
88.00.00-G01-110-24-519
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 450,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 308 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 515 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0004
Titel
:
Delaftale 521
Beskrivelse
:
Rute F2-11
Intern ID
:
88.00.00-G01-110-24-521
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 450,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 308 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 515 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0005
Titel
:
Delaftale 522
Beskrivelse
:
Rute F2-12
Intern ID
:
88.00.00-G01-110-24-522
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 450,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 308 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 515 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0006
Titel
:
Delaftale 524
Beskrivelse
:
Rute F2-14
Intern ID
:
88.00.00-G01-110-24-524
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato
:
01/10/2024
Varigheds slutdato
:
31/05/2029
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
1
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Ordregiver har mulighed for at forlænge Kontrakten én gang, således at den omfatter yderligere én vintersæson, og således udløbet 31. maj 2030. En eventuel forlængelse sker på uændrede vilkår.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 980 450,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Hver delaftale tildeles som udgangspunkt den tilbudsgiver, der har afgivet den laveste ”evalueringstekniske pris” herfor. Der kan afgives tilbud på én, flere eller alle delaftaler. Der kan ikke afgives kombinationsrabatter (rabat såfremt tilbudsgiver tildeles flere delaftaler). Tilbudsgiver har mulighed for at afgive tilbud på flere delaftaler, end denne kan håndtere, hvorfor der tages højde herfor i evalueringen. Såfremt tilbudsgiver af kapacitetsmæssige årsager således alene kan varetage et givet antal delaftaler, skal tilbudsgiver angive antallet af ressourcer til rådighed i Udbudsbilag C. Hvis tilbudsgiver ikke har anført antal i Udbudsbilag C, forudsætter ordregiver, at tilbudsgiver kan håndtere alle de delaftaler, som denne byder på. Ordregiver vil ved tildeling af delaftalerne gå frem efter den fastsatte prioritering angivet i Udbudsbilag B - ark "Prioritetsrækkefølge". Således vil Ordregiver først tildele delaftale 308 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor, dernæst tildeles delaftale 515 til den tilbudsgiver, som har afgivet den laveste pris herfor og så fremdeles. Når en tilbudsgivers kapacitet er opbrugt, udgår tilbudsgiveren for de efterfølgende delaftaler. Uanset ovenstående gælder det, at såfremt Ordregiver ved modtagelse af tilbuddene konstaterer, at der for visse delaftaler alene er modtaget ét konditionsmæssigt tilbud, vil Ordregiver først tildele disse delaftaler til de pågældende tilbudsgivere forud for anvendelse af prioritetsrækkefølgen. Det samme gælder i det omfang, at tildeling af højere prioriterede delaftaler medfører, at efterfølgende delaftaler alene har ét konditionsmæssigt tilbud. I det omfang at den samme tilbudsgiver er den eneste bydende på flere delaftaler, og denne ikke har kapacitet til at varetage dem alle, vil tilbudsgiveren blive tildelt de(n) delaftale(r) som er prioriteret højst først. Ordregiver forbeholder sig ret til at annullere enkeltstående delaftaler, såfremt der alene modtages ét konditionsmæssigt tilbud eller såfremt de(t) modtagne tilbud er prismæssigt uacceptable.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævns lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbuds lovens § 185, stk. 2.” Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen vejledning om klager er tilgængelig på klagenævnets hjemmeside.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Odense Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Odense Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Odense Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Odense Kommune
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
25 059 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Tømmermester Per Schack
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
308
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
637 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
308
Titel
:
Vintertjeneste 2. genudbud, delaftale 308
Dato for indgåelse af kontrakten
:
10/09/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Tøjsbo Landbrug og udlejning
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
515
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
819 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
515
Titel
:
Vintertjeneste 2. genudbud, delaftale 515
Dato for indgåelse af kontrakten
:
10/09/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
OKNygaard A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
519
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
879 500,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
519
Titel
:
Vintertjeneste, 2. genudbud, delaftale 519
Dato for indgåelse af kontrakten
:
10/09/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder
:
Der er ikke modtaget nogen tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Søbjerggaard af 1-1-2024 ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
522
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0005
Værdien af tilbuddet
:
661 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
522
Titel
:
Vintertjeneste, 2. genudbud, delaftale 522
Dato for indgåelse af kontrakten
:
08/10/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Tømmermester Per Schack
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
524
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0006
Værdien af tilbuddet
:
1 180 000,00
DKK
Tilbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Endnu ikke kendte
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
524
Titel
:
Vintertjeneste 2. genudbud, delaftale 524
Dato for indgåelse af kontrakten
:
10/09/2024
Organisation, der underskriver kontrakten
:
Odense Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de klager som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Odense Kommune
Registreringsnummer
:
ORG-35209115
Postadresse
:
Flakhaven 2
By
:
Odense C
Postnummer
:
5000
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Trine Lind
Telefon
:
0045 21638615
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Klagenævnet for Udbud
Telefon
:
+45 72405600
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
OKNygaard A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
35394818
Postadresse
:
Rosbjergvej 5G
By
:
Brabrand
Postnummer
:
8220
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Jesper Stensbjerg
Telefon
:
70215400
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Tømmermester Per Schack
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
29440134
Postadresse
:
Gartnervænget 1
By
:
Odense NØ
Postnummer
:
5240
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Per Schack
Telefon
:
29440134
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0006
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Søbjerggaard af 1-1-2024 ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
44722577
Postadresse
:
Søbjerggaardvej 20
By
:
Odense N
Postnummer
:
5240
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
John Boerskov
Telefon
:
52805520
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0005
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Tøjsbo Landbrug og udlejning
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer
:
14841482
Postadresse
:
Skovmarken 40
By
:
Blommenslyst
Postnummer
:
5491
Landsdel (NUTS)
:
Fyn
(
DK031
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Brian Lauridsen
Telefon
:
40436004
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
ecce4149-527e-4d69-9215-ad60acec92a8
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
28/01/2025
10:23:23 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
28/01/2025
10:25:46 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
61126-2025
EUT-S-nummer
:
20/2025
Offentliggørelsesdato
:
29/01/2025