1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Allerød Kommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Høring af kontrakt om Vintervedligeholdelse Allerød Kommune
Beskrivelse
:
Allerød Kommune udbyder i 2025 kontrakt om vintervedligeholdelse for årene 2025-2031.Formålet med høringen er at kvalitetssikre udbudsmaterialet i forhold til markedet og potentielle leverandører. Vi opfordrer derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå det vedlagte materiale, og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.Udkast til udbudsmateriale kan hentes af alle interesserede tilbudsgivere i Mercell. Høringssvar vedrørende udbudsmaterialet bedes sendt til Ordregiver via kommunikationsmodulet i Mercell i dokumentet "Kommentarer til høring". Høringssvar skal være kommunen i hænde senest onsdag den 12. februar 2025.Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort.
Intern ID
:
244304375
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
2.1.2.
Udførelsessted
By
:
Allerød
Postnummer
:
3450
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
12 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
3.
Del
3.1.
Teknisk ID for delen
:
PAR-0000
Titel
:
Høring af kontrakt om Vintervedligeholdelse Allerød Kommune
Beskrivelse
:
Allerød Kommune udbyder i 2025 kontrakt om vintervedligeholdelse for årene 2025-2031.Formålet med høringen er at kvalitetssikre udbudsmaterialet i forhold til markedet og potentielle leverandører. Vi opfordrer derfor alle potentielle leverandører til at gennemgå det vedlagte materiale, og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer.Udkast til udbudsmateriale kan hentes af alle interesserede tilbudsgivere i Mercell. Høringssvar vedrørende udbudsmaterialet bedes sendt til Ordregiver via kommunikationsmodulet i Mercell i dokumentet "Kommentarer til høring". Høringssvar skal være kommunen i hænde senest onsdag den 12. februar 2025.Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort.
Intern ID
:
244304375
3.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
90620000
Snerydning
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
90630000
Isrydning
3.1.2.
Udførelsessted
By
:
Lynge
Postnummer
:
3540
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
3.1.3.
Varighed
Startdato
:
31/01/2025
Varigheds slutdato
:
12/02/2025
3.1.4.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
12 000 000,00
DKK
3.1.5.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse
:
Deltagelse uden forbehold.
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
nej
3.1.7.
Udbudsvilkår
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse
:
Nej
3.1.8.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
3.1.9.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Allerød Kommune
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Allerød Kommune
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Allerød Kommune
Registreringsnummer
:
60183112
Postadresse
:
Bjarkesvej 2
By
:
Allerød
Postnummer
:
3450
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Christian Philip Jørgensen
Telefon
:
+45 48100100
Fax
:
+45 48140208
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
40aa6cbf-f1c4-4058-a860-043daf5d7c68
-
01
Formulartype
:
Planlægning
Bekendtgørelsestype
:
Forhåndsmeddelelse eller vejledende periodisk bekendtgørelse, der kun er anvendt til informationsformål
Bekendtgørelsesundertype
:
4
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
31/01/2025
11:32:33 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
31/01/2025
11:33:30 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
71770-2025
EUT-S-nummer
:
23/2025
Offentliggørelsesdato
:
03/02/2025
Den påtænkte dato for offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse inden for denne procedure
:
19/02/2025