23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 019-031747
Offentliggjort
27.01.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Spørgsmål

Til
01.03.2017

Addresse
Orbicon A/S
Att.: Jesper Madsen
E-mail: jmad@orbicon.dk

Indlevering af tilbud

Til
14.03.2017 Kl. 12:00

Addresse
Jesper Madsen
Orbicon A/S
E-mail: jmad@orbicon.dk
Med kopi til:
Jens Peter Neergaard
Mariagerfjord Kommune
jepne@mariagerfjord.dk

Mærke
"TILBUD - Vedligeholdelse af kommunale vandløb i Mariagerfjord Kommune"

Udbyder

Mariagerfjord Kommune

Vindere

Inderfjord Syd

(30.06.2017)
Laursen Group A/S
Karmark Skovvej 3
8860 Ulstrup

Inderfjord Nord

(30.06.2017)
Laursengroup A/S
Karmark Skovvej 3
8860 Ulstrup

Yderfjord Nord

(30.06.2017)
Laursen Group A/S
Karmark Skovvej 3
8860 Ulstrup

Vandløbsvedligeholdelse


Mariagerfjord Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
29189455
Nordre Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Jens Peter Neergaard
Telefon: +45 97113623
E-mail: jepne@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.mariagerfjord.dk/Kommunen/Annoncer
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Orbicon A/S
Gasværksvej 4
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Jesper Madsen
Telefon: +45 20101766
E-mail: jmad@orbicon.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.orbicon.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Vandløbsvedligeholdelse.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90721000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Mariagerfjord Kommune udbyder vedligeholdelsen af offentlige vandløb i Kommunen. Tjenesteydelsen er fordelt på 3 entrepriser:

— Entreprise 1: Inderfjord Syd, 86 km vandløbsvedligeholdelse i 66 km vandløb.

— Entreprise 2: Inderfjord Nord, 135 km vandløbsvedligeholdelse i 67 km vandløb.

— Entreprise 3: Yderfjord Nord, 96 km vandløbsvedligeholdelse i 83 km vandløb.

De 3 entrepriser indeholder alle en eller flere typer af vandløbsvedligehold. Der er tale om manuel og maskinel vedligehold samt gennemgang af vandløbsstrækninger.

Desuden er der for 2 af entrepriserne gennemgang af brønde.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 2 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 3
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 1: Inderfjord Syd

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45246000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Mariagerfjord Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vedligeholdelsen omfatter årligt nedenstående strækninger fordelt på vedligeholdelsestype.

Manuel: 82 684 m

Maskinel: 3 107 m.

Her ud over skal der foretages gennemgang af 123 brønde årligt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/05/2017
Slut: 31/12/2018
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 gange 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Forlængelse i 2 gange 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 2: Inderfjord Nord

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45246000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Mariagerfjord Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vedligeholdelsen omfatter årligt nedenstående strækninger fordelt på vedligeholdelsestype.

Manuel: 134 889 m.

Her ud over skal der foretages gennemgang af 28 brønde årligt.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/05/2017
Slut: 31/12/2018
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 gange 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Forlængelse i 2 gange 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 3: Yderfjord Nord

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45246000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

 

Mariagerfjord Kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vedligeholdelsen omfatter årligt nedenstående strækninger fordelt på vedligeholdelsestype.

Maskinel: 90 187 m

Manuel: 5 661 m.

Ingen gennemgang af brønde.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/05/2017
Slut: 31/12/2018
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

2 gange 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Forlængelse i 2 gange 12 måneder.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

— Erklæring om at tilbudsgiver ikke har ubetalt forfalden gæld til det offentlige.

— Dokumentation vedrørende økonomiske og virksomhedsmæssige forhold, i henhold til artikel 57, Rådets direktiv 2014/24/EF. For danske bydere enten i form af serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen eller tro og love-erklæring vedr. artikel 57, Rådets direktiv 2014/24/EF (til erstatning for serviceattest).

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Oplysninger om bankforbindelse samt en tilkendegivelse fra banken om, at tilbudsgiver på forlangende kan stille en garanti. Der bliver stillet krav om en garanti på 50 000 DKK for hver delaftale.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

— Oplysninger om virksomhedens organisation i henhold til den konkrete opgave.

— Oplysninger om virksomhedens materiel i henhold til den konkrete opgave.

Se nærmere i udbudsbetingelserne, hvor det er specificeret, hvorledes oplysninger vedr. teknisk kapacitet skal dokumenteres ved tilbudsgivningen.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Se nærmere i udbudsbetingelserne, hvor det er specificeret, hvorledes oplysninger vedr. teknisk kapacitet skal dokumenteres ved tilbudsgivningen.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 14/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 14/03/2017
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Åbning af bud foretages umiddelbart efter fristen for modtagelse af bud. Udbudsforretningen kan ikke overværes af de bydende.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

De lovbestemte frister for indgivelse af klager til Klagenævnet for Udbud er fastsat i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette kommunen om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25/01/2017

Send til en kollega

0.062