Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=179684&B=SLAGELSE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=179684&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Brøndsugningsopgaver
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Trine Petersen
Telefon: +45 58573011
E-mail: trpet@slagelse.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af brøndsugningsopgaver.
Slagelse Kommune byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Ordregivers udbud, som vedrører tømning af rendestensbrønde og andre supplerende opgaver, som ligger i naturlig forlængelse af tømningen af rendestensbrønde.
Danmark.
Slagelse Kommune byder hermed alle kvalificerede
tilbudsgivere velkommen til at deltage i Ordregivers
udbud, som vedrører tømning af rendestensbrønde
og andre supplerende opgaver, som ligger i naturlig
forlængelse af tømningen af rendestensbrønde.
Option på forlængelse med mulighed for forlængelse op til 1 x 12 måneder.
Option på forlængelse med mulighed for forlængelse op til 1 x 12 måneder.
Se udbudsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som anført i udbudsbetingelserne skal der senest ved kontrakt indgåelse med den vindende tilbudsgiver fremvises en serviceattest. Under ESPD'ets del IV afsnit A, omhandler første felt at tilbudsgiveren kan fremvis en serviceattest. Endvidere skal tilbudsgiver ikke være omfattet af nogle af de forhold nævnt i punkt 6.2.1.3, som omhandler ESPD'ets del III.
Det er en forudsætning at Leverandøren til enhver tid udfører opgaverne for Ordregiver med gyldig autorisation.
Del IV: Procedure
Rådhuset i Slagelse, Rådhuspladsen 11, 4200 Slagelse, Danmark.
Der er ikke mulighed for at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/Offentlig-konkurrence/Udbud/Klager-over-udbud
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.