23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
17.02.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Tønder Service A/S

Udbud - Rammeaftale for Spuling, TV-inspektion og oprensning af kloaksystemet


Tønder Service A/S

105927-2025 - Resultater
Danmark – Undersøgelse af kloakledninger – Udbud - Rammeaftale for Spuling, TV-inspektion og oprensning af kloaksystemet
OJ S 33/2025 17/02/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Tønder Service A/S
E-mail info@tonfor.dk
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Miljøbeskyttelse
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud - Rammeaftale for Spuling, TV-inspektion og oprensning af kloaksystemet
Beskrivelse Tønder Forsyning, Spildevand A/S, udbyder spuling, TVinspektion og oprensning af kloaksystemet i Tønder Spildevand A/S' forsyningsområde.
Identifikator for proceduren 317982ba-f9f4-4910-ada7-87dc270346b4
Tidligere bekendtgørelse 1862abc4-68f2-4746-880d-b91c30ef3738-01
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90491000   Undersøgelse af kloakledninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90470000   Rensning af kloakledninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Udbud - Rammeaftale for Spuling, TV-inspektion og oprensning af kloaksystemet
Beskrivelse Tønder Forsyning, Spildevand A/S, udbyder spuling, TVinspektion og oprensning af kloaksystemet i Tønder Spildevand A/S' forsyningsområde.
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  90491000   Undersøgelse af kloakledninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90470000   Rensning af kloakledninger
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Hele Tønder Kommune.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser
ID for den foregående bekendtgørelse 1862abc4-68f2-4746-880d-b91c30ef3738-01
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
Type Kvalitet
Navn Projektorganisation, personale og samarbejde.
Beskrivelse Tildelingskriteriet for entreprisen er det økonomisk mest fordelagtige tilbud med bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Vægtning (procentdel, præcis) 35

Kriterium
Type Kvalitet
Navn Arbejdsgange
Beskrivelse Tildelingskriteriet for entreprisen er det økonomisk mest fordelagtige tilbud med bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Vægtning (procentdel, præcis) 25

Kriterium
Type Pris
Navn Pris
Beskrivelse Tildelingskriteriet for entreprisen er det økonomisk mest fordelagtige tilbud med bedste forhold mellem pris og kvalitet.
Vægtning (procentdel, præcis) 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.Klagenævnet for Udbuds e-mail adresse er angivet i punkt VI.4.1).Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for mægling Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Tønder Service A/S
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Tønder Service A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Tønder Service A/S
TED eSender Publications Office of the European Union
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 3 200 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 3 200 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Nymann Kloak- og Miljøservice A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Nymann Kloak- & Miljøservice A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 200 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt vedrørende spuling, TV-inspektion og oprensning af kloaksystemet, januar 2025
Titel Kontrakt vedrørende rammeaftale for Spuling, TV-inspektion og oprensning af kloaksystemet, december2024
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 12/12/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 15/01/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Organisation, der underskriver kontrakten Tønder Service A/S
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
Officielt navn Marius Pedersen A/S, Division FKSSlamson
Officielt navn Norva24 Danmark A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Tønder Service A/S
Registreringsnummer 32065805
Postadresse Håndværkervej 4    
By Bredebro
Postnummer 6261
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail info@tonfor.dk
Telefon +4588437500
Internetadresse https://www.tonfor.dk/
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2    
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +4572405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for mægling
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35    
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +4541715000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Nymann Kloak- og Miljøservice A/S
Registreringsnummer 40230556
Postadresse Værftsvej 6F    
By Køge
Postnummer 4600
Landsdel (NUTS) Østsjælland   ( DK021 )
Land Danmark
E-mail mads@nymann.dk
Telefon +4570707221
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Marius Pedersen A/S, Division FKSSlamson
Registreringsnummer 49979517
Postadresse Teknikvej 36    
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail mail@fksslamson.dk
Telefon +4570221620
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Norva24 Danmark A/S
Registreringsnummer 10206987
Postadresse Ringager 2B    
By Brøndby
Postnummer 2605
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +4570120222
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0000
Officielt navn Publications Office of the European Union
Registreringsnummer PUBL
By Luxembourg
Postnummer 2417
Landsdel (NUTS) Luxembourg   ( LU000 )
Land Luxembourg
Telefon +352 29291
Internetadresse https://op.europa.eu
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 7d69d63b-50fb-4453-aba5-d06bb7b7fdbc   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 14/02/2025   07:18:58 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer 105927-2025
EUT-S-nummer 33/2025
Offentliggørelsesdato 17/02/2025

Send til en kollega

0.048