Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/63313987.aspx
Udbyder
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Vindere
Kontrakt vedr. tømning af rendestensbrønde
(20.04.2017)
Leif M. Jensen A/S
Lundeborgvej 12
9220 Aalborg
Tømning af rendestensbrønde
Aarhus Kommune, Teknik og Miljø
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Bautavej 1
Aarhus V
8210
Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Christensen
Telefon: +45 41873336
E-mail: vhc@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63313987.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Del II: Genstand
Tømning af rendestensbrønde.
Udbuddet omfatter tømning af rendestensbrønde for Aarhus Kommune.
ESPD'en og udbudsbetingelser er uploadet uden nummer på udbudsbekendtgørelse, da denne ikke er offentliggjort endnu, hvorfor det påføres, når udbudsbekendtgørelsen er offentliggjort.
Aarhus Kommune.
Arbejdsopgaven omfatter ordinær tømning af rendestensbrønde på offentlige gader, veje og pladser samt på cykelstier i hele Aarhus Kommune. Arbejdsopgaven kan desuden evt. omfatte (dvs. efter bestilling fra Aarhus Kommune/CBA) tømning efter behov af brønde på blandt andet rør/- og drænledninger ved grøfter og i rabatter samt spuling af ledninger.
Arbejdsopgaven indeholder derudover tilsyn og tømning af sandfangsbrønde ved regnvandsbassiner samt tilsyn med udvalgte brønde og nødoverløb i henhold til akutlister.
Endelig indgår udkald til tilstoppede brønde inden for normal arbejdstid også i arbejdsopgaven.
Aarhus Kommune/CBA kan forlænge kontrakten i op til 24 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Der afholdes licitation den 13.3.2017, kl. 13:00 hos Center for Byens Anvendelse, Kalkværksvej 10, 8000 Aarhus C, mødelokale 0.302.
Tilbuddene åbnes i overværelse af de bydende, der måtte ønske at være til stede. I forbindelse med åbningen af tilbud har tilbudsgivere ret til at få oplyst budsummer og eventuelle forbehold for samtlige bydende.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk