Fakta om udbudet
Udbyder
Billund Lufthavn
Udbud med forhandling af en koncessionskontrakt vedrørende drift og vedligeholdelse af ét brændstofanlæg, placeret ved indkørslen til Billund Lufthavn
Billund Lufthavn
Bekendtgørelse om tildeling af koncession
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
23343118
Passagerterminalen 10, postboks 10
Billund
7190
Danmark
Kontaktperson: Per Tolstrup
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.bll.dk/
Del II: Genstand
Udbud med forhandling af en koncessionskontrakt vedrørende drift og vedligeholdelse af ét brændstofanlæg, placeret ved indkørslen til Billund Lufthavn.
Billund Lufthavn ønsker med nærværende udbud med forhandling at tildele en rettighed i form af brugsretten til det nuværende brændstofanlæg til at sælge brændstoffer i form af blyfri benzin og autodiesel til personbiler fra et ubemandet tankanlæg.
Billund lufthavns område.
BLL ønsker med nærværende udbud at indgå en koncessionskontrakt med en leverandør som, udover at forestå den daglige drift af et ubemandet brændstofanlæg, kan være med til at udvikle brændstofanlægget i takt med den store udvikling, som området gennemgår.
Estimeret omsætningspotentiale i liter pr. år er på nuværende tidspunkt ca. 4-5 000 000. Omsætningen skønnes stigende over de kommende år
Udbuddet omfatter en Koncessionskontrakt for en 5-årig periode med start den 1.5.2017. Der er en option på forlængelse på 5 år.
Den valgte leverandør får en rettighed i form af brugsretten til det nuværende brændstofanlæg til at sælge brændstoffer i form af blyfri benzin og autodiesel til personbiler.
Det bemærkes, at BLL lægger stor vægt på at lufthavnens kunder generelt oplever et højt serviceniveau og et æstetisk design der i størst mulig grad skaber en arkitektonisk sammenhæng med lufthavnen i øvrigt.
- Kriterie: Vederlag
- Kriterie: Serviceniveau
- Kriterie: Teknisk bestykning
- Kriterie: Udvikling og markedsføring
Se udbudsmaterialet på http://www.bll.dk/benzin
Ansøger opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbudsmaterialet.
Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbudsmaterialet bedes stillet skriftligt og skal sendes pr. e-mail til kontakt@tohv.dk.
Del IV: Procedure
Del V: Tildeling af koncession
Udbud med forhandling af en koncessionskontrakt vedrørende drift og vedligeholdelse af ét brændstofanlæg, placeret ved indkørslen til Billund Lufthavn
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet er annulleret på baggrund af manglende konkurrence.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet
udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en
begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske
Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor
bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.
4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,
stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk