Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/63087080.aspx
Udbyder
SamAqua
Vindere
Delaftale 2
(06.05.2017)
Haderslev Slamsugerservice A/S
Langkær 29
6100 Haderslev
Delaftale 1
(06.05.2017)
FKS Slamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S
Tømning af bundfældnings- og samletanke (Genudbud)
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Nicolaj Rosander
E-mail: nir@samaqua.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63087080.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Tømning af bundfældnings- og samletanke (Genudbud).
Dette EU udbud vedrører udbud af tømningsordning hos SamAquas ejerkreds, hvor følgende selskaber har tilsluttet sig:
— Vandcenter Syd i Odense
— Provas i Haderslev (kun samletanke på option)
— Blue Kolding (Option)
— Langeland Forsyning
— Kerteminde Forsyning (Option).
Udbuddet er delt op i 2 delaftaler. Delaftale 1 opfatter bundfældningstanke og samletanke i alle ovenstående selskaber, hvoraf samletanke er på option hos Provas. Delaftale 2 er en option der kun omfatter samletanke hos Provas.
Spørgsmål som blev stillet lige inden annulleringen af det oprindelige udbud har ført til små justeringer og præcisioner.
Bemærk at kontraktsummer angivet i Mercell er inkl. alle optioner.
OBS: Vi gør opmærksom på at den vindende tilbudsgiver skal fremlægge en gyldig serviceattest, som dokumentation for ESPD. Vi opfordrer derfor alle Tilbudsgivere til at have serviceattesten klar på tilbudsfristen, således at der kan underskrives kontrakt med den vindende tilbudsgiver hurtigst muligt.
Delaftale 1
Se overordnet udbudsside.
2 x 1 år.
Delaftale 2
Se overordnet udbudsside.
2 x 1 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysning om påtænkt brug af underleverandør med angivelse af underleverandørens ydelse samt dokumentation for, at leverandøren kan råde over underleverandøren i forbindelse med opgavens udførelse.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk