23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
26.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

ODENSE RENOVATION A/S

Afsætning af biokompost


ODENSE RENOVATION A/S

195363-2025 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl – Afsætning af biokompost
OJ S 60/2025 26/03/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn ODENSE RENOVATION A/S
Køberens retlige status Offentlig virksomhed, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Afsætning af biokompost
Beskrivelse Udbuddet omfatter afhentning og udbringning af biokompost og A-slam, årligt ca. 15.000-20.000 ton biokompost og ca. 8.000-12.000 ton A-slam fra Odense Nord Miljøcenter, Strandløkkevej 100, 5270 Odense N. (ONM) Rammeaftalen med alt tilhørende dokumentation og administration, forudsættes indgået med én leverandør, for perioden 01.04.2025 – 31.12.2027. Kontrakten kan ikke forlænges, da aktiviteten ophører.
Identifikator for proceduren 9e694b48-9ea9-47b9-a344-a3f4063490c1
Tidligere bekendtgørelse 107929-2025
Intern ID 431238
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 15 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Afsætning af biokompost
Beskrivelse Udbuddet omfatter afhentning og udbringning af biokompost og A-slam, årligt ca. 15.000-20.000 ton biokompost og ca. 8.000-12.000 ton A-slam fra Odense Nord Miljøcenter, Strandløkkevej 100, 5270 Odense N. (ONM) Rammeaftalen med alt tilhørende dokumentation og administration, forudsættes indgået med én leverandør, for perioden 01.04.2025 – 31.12.2027. Kontrakten kan ikke forlænges, da aktiviteten ophører.
Intern ID 431238
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  77000000   Tjenesteydelser i forbindelse med landbrug, skovbrug, havebrug, akvakultur og biavl
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/04/2025
Varigheds slutdato 31/12/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 15 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Laveste konkurrencesum
Beskrivelse af den metode, der skal anvendes, hvis vægtningen ikke kan udtrykkes ved hjælp af kriterier Laveste samlede konkurrencesum
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren ODENSE RENOVATION A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 16 100 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn MILJØSERVICE A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 87842
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 16 100 000,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 87842
Titel Afsætning af biokompost / MILJØSERVICE A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 20/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 24/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn ODENSE RENOVATION A/S
Registreringsnummer 17414070
Postadresse Snapindvej 21
By Odense V
Postnummer 5200
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Ole Fuglsang
Telefon 20233725
Internetadresse https://www.odenserenovation.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn MILJØSERVICE A/S
Registreringsnummer 13683891
Postadresse Ådalen 13 A
By Vejen
Postnummer 6600
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
Telefon 75383999
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a01491f4-6784-4bc0-9945-e0db29e6211e   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 25/03/2025   13:50:25 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 195363-2025
EUT-S-nummer 60/2025
Offentliggørelsesdato 26/03/2025

Send til en kollega

0.032