Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyns og Nyborg Kommuner
EU-Udbud 2017: Vandløbsvedligeholdelse til Kerteminde og Nordfyn
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Nordfyns og Nyborg Kommuner
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Andersen
Telefon: +45 72531190
E-mail: biran@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65943987.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Del II: Genstand
EU-Udbud 2017: Vandløbsvedligeholdelse til Kerteminde og Nordfyn.
Udbuddet vedrører levering af Vandløbsvedligeholdelse.
NF Bogense Bybæk
Denne delaftale vedrører levering af Vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune.
NF Kragelund Møllebæk
Denne delaftale vedrører levering af Vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune.
NF Skelbæk- og Ålebæk systemet
Denne delaftale vedrører levering af Vandløbsvedligeholdelse til Nordfyns Kommune.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 4 NF Bogense Bybæk
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 5 NF Kragelund Møllebæk
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 9 NF Skelbæk- og Ålebæk systemet
Del VI: Supplerende oplysninger
Delaftale 4, 5 og 9 annulleres pga. ingen modtagne tilbud. Nordfyns Kommune overgår til udbud med forhandling udenfor Mercell systemet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk