Fakta om udbudet
Udbyder
Banedanmark
Fornyelse og drift af Fjernstyringsanlæg til Kørestrøm
Banedanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
18632276
Amerika Plads 15
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Lars Thomsen
Telefon: +45 41881920
E-mail: Ltho@bane.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.bane.dk
Del II: Genstand
Fornyelse og drift af Fjernstyringsanlæg til Kørestrøm.
Formålet med udbuddet er at anskaffe et nyt fjernstyringsanlæg til Overvågningscenter Kørestrøm (OCK), der dækker såvel fjernbanen i hele Danmark som S-togsbanen i Hovedstadsområdet, samt at dette anlæg efterfølgende drives og vedligeholdes i indledningsvist 8 år med mulighed for forlængelser, se Del II.2.7).
Udbuddet består af 2 kontrakter:
1) »Kontrakt om levering af anlæg til fornyelse af fjernstyring for kørestrømcentral for F-banen og overvågningscentral for S-banen«.
2) »Serviceaftale — Drift og vedligeholdelse« (af anlæg til fornyelse af fjernstyring for kørestrømcentral for F-banen og overvågningscentral for S-banen)«.
København.
Annulleret.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Fornyelse og drift af Fjernstyringsanlæg til Kørestrøm
Del VI: Supplerende oplysninger
Fjernstyring af Kørestrøm EUT S: 2017/S 044-081050
Fjernstyring af kørestrøm inkl. Service drift og vedligeholdelses aftale annulleres.
Banedanmark er blevet opmærksom på, at der manglede beskrivelse af en væsentlig del af de strækninger leverancen af Fjernstyring af køre strøm skal omfatte.
Banedanmark beklager den ulejlighed det måtte medføre for ansøgerne.
Fjernstyring af kørestrøm inkl. Service drift og vedligeholdelse vil blive genudbudt i indeværende måned. Der forventes ikke ændringer krav til prækvalifikationen Af genudbuddet vil det fremgå ville tilføjelser der skal indgå i det kommende tilbud.
Nævnenes hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister m.m. for indgivelse af klager fremgår af Lov om Klagenævnet for Udbud, lovbekendtgørelse 2.6.2016 nr. 593. Det skal i den forbindelse nævnes, at senest samtidig med en klage indgives til Klagenævnet for Udbud skal klager skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om at ordregiver har indgivet en kontrakt. Fristen regnes fra den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk