Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=181922&B=DTU
Udbyder
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Vindere
Marinegasolie
(07.07.2017)
Unioil Supply A/S
Østre Havnegade 16
9000 Aalborg
Marinegasolie
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Lars Hansen
Telefon: +45 45257118
E-mail: larha@adm.dtu.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.dtu.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/165863
Del II: Genstand
Marinegasolie.
DTU ønsker at konkurrenceudsætte en estimeret årlig volumen på 1 400 000 liter marinegasolie 50 ppm. svovl til havundersøgelsesskibet Dana, der er liggende i Hirtshals havn. Skibet er Danmarks største havundersøgelsesskib og undersøgelser foretaget fra skibet, danner grundlag for en væsentlig del af DTU Aqua's forskning og rådgivning.
Hirtshals.
DTU ønsker at konkurrenceudsætte en estimeret
årlig volumen på 1 400 000 liter marinegasolie 50
ppm. svovl til havundersøgelsesskibet Dana, der er
liggende i Hirtshals havn. Skibet er Danmarks
største havundersøgelsesskib og undersøgelser
foretaget fra skibet, danner grundlag for en
væsentlig del af DTU Aqua's forskning og
rådgivning. I rammeaftalens løbetid vil DTU ikke
forpligtige sig ud over sit faktiske behov.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Dette fremgår af udbudsmaterialet.
Dette fremgår af udbudsmaterialet.
Dette fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over prækvalifikation:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af en kontrakt:
Klage over tildeling af en kontrakt skal være indgivet 45 kalenderdage, efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har tildelt/indgået kontrakt, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 1.
Klage over tildeling under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud):
Klage over tildeling af en kontrakt under en rammeaftale med genåbning af konkurrencen skal være indgivet 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen er tildelt/indgået, hvis denne underretning indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 2.
Klage over tildeling af en rammeaftale:
Klage over tildeling af en rammeaftale skal være indgivet 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3.
Klage over direkte tildeling:
Klage over, at ordregiver i strid med udbudsloven har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder en begrundelse for ordregivers beslutning om at tildele kontrakten direkte, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3.
Klage over offentlige indkøb under tærskelværdien:
Klage over overtrædelser af indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, hvem ordregiver har besluttet at indgå kontrakt med, hvis underretningen indeholder en begrundelse; og 6 måneder efter at ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 4, nr. 1 og 2. Klage over prækvalifikation for indkøb under tærskelværdien skal være indgivet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen indeholder en begrundelse for beslutningen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 5.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk