23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 071-134808
Offentliggjort
11.04.2017
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Afgrænsende indeklimaundersøgelser

(20.10.2017)
Orbicon A/S
Linnés Allé 2
2630 Taastrup

Afgrænsende indeklimaundersøgelser

(20.10.2017)
Niras A/S
Sortemosevej 19
3450 Allerød

Afgrænsende kontaktundersøgelser

(20.10.2017)
Dansk Miljørådgivning A/S
Hvidovrevej 80a
2610 Rødovre

Afgrænsende indeklimaundersøgelser

(20.10.2017)
Dansk Miljørådgivning A/S
Hvidovrevej 80a
2610 Rødovre

Afgrænsende boligundersøgelser


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Helle Jensen
Telefon: +45 38665661
E-mail: helle.moeller.jensen@regionh.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=183212&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=183212&B=HOVEDSTADEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Afgrænsende boligundersøgelser.

 

Sagsnr.: 17003233
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90732400
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Rådgivning i forbindelse med afgrænsende boligundersøgelser i Region Hovedstaden, herunder risikovurdering over for indeklimaet og kontakt med forurenet jord. Såfremt der er risiko over for indeklimaet og/eller kontakt med jorden udarbejdes der afværgeprogram og skitseprojekt.

Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler, for hhv. indeklima- og kontaktundersøgelser. Ansøgere skal oplyse ved ansøgning om prækvalifikation, hvilke(n) delaftale(r) der ansøges om prækvalifikation.

For delaftale 1 indgås der 3 rammeaftaler og for delaftale 2 indgås der 1 rammeaftale.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Maksimalt antal delkontrakter, der kan blive tildelt en tilbudsgiver: 2
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Afgrænsende indeklimaundersøgelser

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90732400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Rådgivning i forbindelse med afgrænsende indeklimaundersøgelser i Region Hovedstaden, herunder risikovurdering over for indeklimaet. Såfremt der er risiko over for indeklimaet udarbejdes der afværgeprogram og skitseprojekt. Den anslåede værdi (punkt II.2.6)) er behæftet med stor usikkerhed afhængigt af opgavens karakter.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Bemanding / Vægtning: 80
Pris - Vægtning: 20
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 42
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammekontrakten forlænges med op til 6 måneder på uændrede vilkår.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Mindst 10 relevante referencer fra lignende opgaver med afgrænse boligundersøgelser og risikovurdering over for risiko i forhold til indeklimaet inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb, tidspunktet for udførelsen samt oplysninger om kunde.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Afgrænsende kontaktundersøgelser

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90732400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Rådgivning i forbindelse med afgrænsende kontaktundersøgelser i Region Hovedstaden, herunder risikovurdering over for kontakt med forurenet jord. Såfremt der er risiko over for kontakt med jorden udarbejdes der afværgeprogram.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Bemanding / Vægtning: 60
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 42
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Rammekontrakten forlænges med op til 6 måneder på uændrede vilkår.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet antal ansøgere: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Mindst 10 relevante referencer fra lignende opgaver med afgrænse boligundersøgelser med kontaktrisiko herunder afdækning af risikoen inden for de seneste 3 år, med angivelse af beløb, tidspunktet for udførelsen samt oplysninger om kunde.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 4
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 08/05/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 19/05/2017
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til klagenævnet for udbud inden 20 dage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til klagenævn for udbud inden 6 måneder fra dagen efter, underretning af tilbudsgiverne om tildelingsbeslutningen. Senest samtidig med indgivelse af klager til klagenævnet for Udbud skal klager skriftlig underrettet ordregiver.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://wwwkfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/04/2017

Send til en kollega

0.047