Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/68438260.aspx
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
EU-udbud på vintertjeneste
(17.08.2017)
EKJ Renovation & Containerudlejning A/S
Rødeledsvej 75
5700 Svendborg
EU-udbud på vintertjeneste
(17.08.2017)
FK Agro ApS
Mullerupvej 31
5772 Kværndrup
EU-udbud på vintertjeneste
(17.08.2017)
Lillegaardens Maskinstation & Foder
Galdbjergvej 18
5884 Gudme
EU-udbud på vintertjeneste
(17.08.2017)
Østfyns Haveservice
Hesselagergårdsvej 9
5874 Hesselager
EU-udbud på vintertjeneste
(17.08.2017)
Sindahl Maskinstation v/Kurt Sindahl
Trunderup Dongsvej 36
5772 Kværndrup
Vintertjeneste
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189730
Svendborgvej 135
Vester Skerninge
5762
Danmark
Kontaktperson: Carsten D. Larsen
Telefon: +45 30175432
E-mail: carsten.d.larsen@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68438260.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/udbud
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
Telefon: +45 63133700
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68438260.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud på vintertjeneste.
Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste for Svendborg Kommune, omfattende veje, stier og fortove i en del af Svendborg Kommune.
Der er i alt 9 områder der kan bydes på, de 6 af områderne er på veje, hvoraf 1 område er med 2 lastbiler, 1 område er med 1 lastbil og 1 traktor og 4 områder er med 3 traktorer.
De sidste 3 områder er på cykelstier og få fortovsstrækninger, hvert af disse områder er med 1 traktor.
Der kan afgives tilbud på 1, flere eller alle områder.
Svendborg Kommune.
Svendborg Kommune ejer og vedligeholder materiellet til saltning og snerydning, som stilles til rådighed i aftaleperioden. De bydende skal selv levere de ønskede typer af køretøjer til udførelse af opgaverne.
De enkelte entrepriser, herunder hvilket materiel der benyttes og det som de bydende skal levere er nærmere beskrevet i arbejdsbeskrivelsen, jf. bilag 2.
For vintertjeneste med saltning er beredskabsperioden fra 15. oktober til 15. april det efterfølgende år. For snerydning er beredskabsperioden fra 1. november til 31. marts det efterfølgende år. De nævnte datoer er med i beredskabsperioden. Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til arbejdsbeskrivelsen (bilag 2), afregningsgrundlag (bilag 3), tilbudslisten (bilag 4), kortoversigter (bilag 5) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål. Betingelser for tilbud fremgår af udbudsbetingelserne.
De forventede og estimerede mængder for de enkelte ydelser som er angivet i bilag 4, Tilbudsliste, er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. De estimerede mængder er således ikke bindende for Svendborg Kommune og kan være genstand for justeringer i såvel nedadgående som opadgående retning.
2 x 12 måneder.
Der betales ikke tilbudsvederlag. For nærmere information om udbuddet henvises til udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Svendborg Kommunes arbejdsklausul er gældende for udførelsen af arbejdet.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til overværelse af åbningen af de indkomne tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
2021.
Se udbudsbetingelserne for nærmere information om deltagelse i udbuddet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk