23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 105-209978
Offentliggjort
02.06.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
30.06.2017 Kl. 10:00

Addresse
http://permalink.mercell.com/69277729.aspx

Udbyder

Herning Kommune

Vindere

Delaftale 23

(08.11.2017)
Søren Knudsen A/S
Virkelyst 70
7400 Herning

Delaftale 6

(08.11.2017)
Borupgaard
Sikjærvej 15
7400 Herning

Delaftale 12

(08.11.2017)
Ilderhede Kloak- & Spuleservice
Vardevej 156
7280 Sdr. Felding

Delaftale 1

(08.11.2017)
Borupgaard
Sikjærvej 15
7400 Herning

Delaftale 7

(08.11.2017)
Kjærildgård I/S
Hvidmosevej 27
7451 Sunds

Delaftale 2

(08.11.2017)
Timring Maskinstation A/S
Møltrupvej 113
7480 Vildbjerg

Delaftale 13

(08.11.2017)
Ilderhede Kloak- & Spuleservice
Vardevej 156
7280 Sdr. Felding

Delaftale 9

(08.11.2017)
Feldborg Landkøb
Vester Feldborgvej 19
7540 Haderup

Delaftale 24

(08.11.2017)
Ilderhede Kloak- & Spuleservice
Vardevej 156
7280 Sdr. Felding

Delaftale 25

(08.11.2017)
Ilderhede Kloak- & Spuleservice
Vardevej 156
7280 Sdr. Felding

Delaftale 15

(08.11.2017)
Vildbjerg Entreprenør og Anlæg ApS
Røddingvej 2
7480 Vildbjerg

Delaftale 10

(08.11.2017)
Ilderhede Kloak- & Spuleservice
Vardevej 156
7280 Sdr. Felding

Delaftale 11

(08.11.2017)
Ilderhede Kloak- & Spuleservice
Vardevej 156
7280 Sdr. Felding

Delaftale 22

(08.11.2017)
Søren Knudsen A/S
Virkelyst 70
7400 Herning

Delaftale 4

(08.11.2017)
Erling Kjærs Maskinstation
Røddingvej 5
7480 Vildbjerg

Delaftale 16

(08.11.2017)
Vildbjerg Entreprenør og Anlæg ApS
Røddingvej 2
7480 Vildbjerg

Delaftale 3

(08.11.2017)
Timring Maskinstation A/S
Møltrupvej 113
7480 Vildbjerg

Delaftale 5

(08.11.2017)
Feldborg Landkøb
Vester Feldborgvej 19
7540 Haderup

Delaftale 8

(08.11.2017)
Søren Knudsen A/S
Virkelyst 70
7400 Herning

Vintertjeneste med traktor


Herning Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herning Kommune
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Marc Masana
Telefon: +45 96282349
E-mail: marc.masana@herning.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69277729.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/69277729.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69277729.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/69277729.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Vintertjeneste med traktor.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Nærværende udbud omfatter kørsel med traktorer for udførelse af vintertjenesten på dele af Herning Kommunes veje og cykelstier m.v. Kørslen omfatter snerydningsarbejde og glatførebekæmpelse på veje, stier og fortove m.v.

Ud over de her udbudte arbejder udføres der snerydning og glatførebekæmpelse med lastbiler på ruter i andre delaftaler.

Udbuddet er delt op i 25 delaftaler. Der er hhv. 13 delaftaler som angår veje, og 12 delaftaler som angår stier. Hver delaftale har sin egen rute.

Der kan afgives tilbud på 1 eller flere delaftaler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Vintertjenestens omfang er afhængigt af vejret. I en gennemsnitlig vinter kan der forventes udkald til:

ca. 25 timers glatførebekæmpelse på veje

ca. 50-75 timers snerydning på veje

ca. 100 timers glatførebekæmpelse på cykelstier og fortove

ca. 25 timers snerydning på cykelstier og fortove

De enkelte delaftaler er overordnet delt op som følger:

Veje:

11 stk. delaftaler til snerydning med traktor på veje.

2 stk. delaftaler til glatførebekæmpelse og snerydning med traktor på veje.

Hver delaftale omfatter en traktor til kørsel med ordregivers materiel.

Ordregiver leverer efterløber og salt/sand samt sneplove.

Stier m.v.:

12 stk. delaftaler til glatførebekæmpelse og snerydning på cykelstier, fortove m.v. med traktor.

Ordregiver leverer efterløbere og salt/sand.

Entreprenøren skal selv levere kost og sneplov til stiruter.

Entreprenøren skal selv stille et depot til rådighed for salt/sand og selv læsse efterløberen.

Ud over vejret varierer antallet af timer og ruternes sammensætning, som det fremgår af de enkelte delaftaler i bilag 1, tilbudsliste samt bilag 6, entreprise og ruteoversigt.

Ruternes beliggenhed er anført på oversigtskort.

Der kan afgives tilbud på én eller flere delaftaler, idet de dertil svarende tilbudslister skal benyttes.

Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet. Udkald til glatførebekæmpelse og snerydning finder fortrinsvis sted udenfor normal arbejdstid.

Vintertjenesten ledes og koordineres af ordregivers driftsafdeling.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2017
Slut: 30/04/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 30/06/2017
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 29/09/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 30/06/2017
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne

m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/05/2017

Send til en kollega

0.07