23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 123-249554
Offentliggjort
30.06.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://www.renodjurs.dk

Indlevering af tilbud

Til
11.08.2017 Kl. 12:00

Udbyder

Reno Djurs I/S

Vindere

Entreprise 1: Tømning og kontrol af olie- og benzinudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs Kommuner.

(14.10.2017)
Norma24 Kloak- og Industriservice A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund

Entreprise 2: Tømning og kontrol af fedtudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs Kommuner

(14.10.2017)
Norva24 Kloak- og Industriservice A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund

Entreprise 3: Tømning af samletanke i Syddjurs Kommune

(14.10.2017)
Djurslands Kloak Service
Abildgårdsvej 10
8570 Trustrup

Tømning af udskillere og samletanke


Reno Djurs I/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Reno Djurs I/S
20217472
Nymandsvej 11
Balle
8444
Danmark
Kontaktperson: Peter L. Madsen
Telefon: +45 87597777
E-mail: renodjurs@renodjurs.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.renodjurs.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.renodjurs.dk
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: sammenslutning af lokale myndigheder
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Tømning af udskillere og samletanke.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90400000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Norddjurs og Syddjurs kommuner har flere kommunale tømningsordninger, som drives i regi af Reno Djurs I/S, der er kontraktholder med tømningsentreprenørerne. Udbuddet omfatter således 3 tømningsordninger, der er opdelt i følgende 3 særskilte entrepriser:

1. Tømning og kontrol af olie- og benzinudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs;

2. Tømning og kontrol af fedtudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs;

3. Tømning af samletanke i Syddjurs.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 1: Tømning og kontrol af olie- og benzinudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs kommuner.

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Norddjurs og Syddjurs kommuner.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Norddjurs og Syddjurs kommuner har flere kommunale tømningsordninger, som drives i regi af Reno Djurs I/S, der er kontraktholder med tømningsentreprenørerne. Udbuddet omfatter 3 tømningsordninger, der er opdelt i 3 særskilte entrepriser. Entreprise 1 vedrører tømning og kontrol af olie- og benzinudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs. Øvrige oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Forlængelse kan ske ad en eller flere omgange med et vilkårligt antal måneder, dog således at den maksimale forlængelse samlet er 2 år, dvs. maksimalt til 31.12.2022.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 2: Tømning og kontrol af fedtudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs kommuner

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Norddjurs og Syddjurs kommuner.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Norddjurs og Syddjurs kommuner har flere kommunale tømningsordninger, som drives i regi af Reno Djurs I/S, der er kontraktholder med tømningsentreprenørerne. Udbuddet omfatter 3 tømningsordninger, der er opdelt i 3 særskilte entrepriser. Entreprise 2 vedrører tømning og kontrol af fedtudskilleranlæg i Norddjurs og Syddjurs. Øvrige oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Forlængelse kan ske ad en eller flere omgange med et vilkårligt antal måneder, dog således at den maksimale forlængelse samlet er 2 år, dvs. maksimalt til 31.12.2022.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Entreprise 3: Tømning af samletanke i Syddjurs kommune

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90400000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Syddjurs kommune.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Norddjurs og Syddjurs kommuner har flere kommunale tømningsordninger, som drives i regi af Reno Djurs I/S, der er kontraktholder med tømningsentreprenørerne. Udbuddet omfatter 3 tømningsordninger, der er opdelt i 3 særskilte entrepriser. Entreprise 3 vedrører tømning af samletanke i Syddjurs. Øvrige oplysninger fremgår af udbudsmaterialet.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Forlængelse kan ske ad en eller flere omgange med et vilkårligt antal måneder, dog således at den maksimale forlængelse samlet er 2 år, dvs. maksimalt til 31.12.2022.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Bevis for optagelse i et erhvervs- eller selskabsregister.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

 

Kun vognmænd til tilladelse til udførsel af erhvervsmæssig godskørsel for fremmed regning i henhold til trafikministeriets bekendtgørelse om godskørsel kan afgive tilbud.

 

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 11/08/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/12/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 11/08/2017
Tidspunkt: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klager skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/06/2017

Send til en kollega

0.063