Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/68952770.aspx
Udbyder
Langeland Kommune
Vindere
Valgt firma
(09.11.2017)
Bjarne Kaae A/S
Østervej 12
5935 Bagenkop
Vintervedligeholdelse
Langeland Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188955
Fredensvej 1
Rudkøbing
5900
Danmark
Kontaktperson: Heidi Larsen
Telefon: +45 63516061
E-mail: hela@langelandkommune.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68952770.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.langelandkommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68952770.aspx
Del II: Genstand
Vintervedligeholdelse.
Vintertjenesten omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på landevejen Rute 305 (Rute LK1) med ca. 104,8 km. kørespor i henhold til ruteplaner/beskrivelse.
Arbejdet udføres i Langeland Kommune i perioden 2017-2021 (2017/2018, 2018/2019, 2019/2020, 2020/2021).
Udbuddet omfatter:
1 rute til glatførebekæmpelse og snerydning på kørebaner.
Ruten køres af 1 til 2 lastbiler, samt evt. 1 traktor og udgør 1 entreprise.
Rutens beliggenhed er anført på ruteplanen for nord og syd.
Ordregiver leverer salt og stiller saltspreder og sneplov til rådighed for lastbiler, samt sneplov til traktor. Der stilles teleskoplæsser til rådighed ved saltdepot.
Entreprenøren skal selv stille med lastbiler samt traktor for montering af ordregivers udstyr.
Entreprenøren skal i sit tilbud anføre omfang af mandskab og materiel der tilbydes til løsning af opgaven indenfor den fastsatte tid.
Vintertjenesten skal da der er tale om kl.-1-vej kunne udføres på alle dage hele døgnet.
Udkald til glatførebekæmpelse og snerydning finder som oftest sted uden for normal arbejdstid.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk