Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
http://permalink.mercell.com/70490671.aspx
Udbyder
Nyborg Kommune
Vindere
Lastbilruter LPS+LP I+II
(14.11.2017)
Hjulby Vognmandsforretning
Tunnelvej 10a Hjulby
5800 Nyborg
Sti ruter STP
(14.11.2017)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Håndruter H
(14.11.2017)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Lastbilruter LPS+LP I+II
(14.11.2017)
Poul Schou A/S
Rugårdsvej 321
5210 Odense NV
Traktorruter IV
(14.11.2017)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Traktorruter TP II+III
(14.11.2017)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Lastbilruter LPS+LP I+II
(14.11.2017)
Berg's Transport ApS
Svendborgvej 23
5853 Ørbæk
Lastbilruter LPS+LP I+II
(14.11.2017)
Niels Nielsen & Søn ApS
Bystævnevej 2
5750 Ringe
Institutioner INST
(14.11.2017)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Vintertjenesten i Nyborg Kommune
Nyborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
74094511
Torvet 1
Nyborg
5800
Danmark
Kontaktperson: Cecilie Lindegaard Hansen
Telefon: +45 63337728
E-mail: ceh@nyborg.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70490671.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.nyborg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70490671.aspx
Del II: Genstand
EU udbud på vintertjenesten i Nyborg Kommune.
Nyborg Kommune udbyder dele af kommunens vintertjeneste. Vintertjenesten i Nyborg kommune omfatter snerydning og glatførebekæmpelse på ca. 600 km vej, samt cykelstier, fortove, parkeringspladser, buslommer, gangarealer og torve m.m. Hermed udbydes nedenstående arbejder i Nyborg Kommune for beredskabsperioden 2017/18 — 2020/21.
Arbejdet udbydes i 33 entrepriser/delaftaler (ruter og geografiske områder). Der kan afgives tilbud på én eller flere af de anførte entrepriser, idet de dertil svarende tilbudslister skal benyttes. Såfremt entreprenøren afgiver tilbud på flere entrepriser, end han ønsker overdraget, skal han på tilbudssamlelisten anføre det maksimale antal entrepriser, han ønsker overdraget.
I Mercell er delaftalerne opdelt efter rutetype. Det understreges derfor, at der er flere delaftaler/entrepriser under hver rutetype.
Lastbilruter LPS+LP I+II
Lastbilruter I+II.
Traktorruter TP II+III
Traktorruter TP II+III.
Traktorruter IV
Traktorruter IV.
Sti ruter STP
Sti ruter STP.
Institutioner INST
Institutioner INST.
Håndruter H
Håndruter H.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk