Fakta om udbudet
Udbyder
Svendborg Kommune
EU-udbud på vintertjeneste
Svendborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189730
Svendborgvej 135
Vester Skerninge
5762
Danmark
Kontaktperson: Carsten D. Larsen
Telefon: +45 30175432
E-mail: carsten.d.larsen@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68438260.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/udbud
Del II: Genstand
EU-udbud på vintertjeneste.
Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste for Svendborg Kommune, omfattende veje, stier og fortove i en del af Svendborg Kommune.
Der er i alt 9 områder der kan bydes på, de 6 af områderne er på veje, hvoraf 1 område er med 2 lastbiler, 1 område er med 1 lastbil og 1 traktor og 4 områder er med 3 traktorer.
De sidste 3 områder er på cykelstier og få fortovsstrækninger, hvert af disse områder er med 1 traktor.
Der kan afgives tilbud på 1, flere eller alle områder.
Svendborg Kommune.
Svendborg Kommune ejer og vedligeholder materiellet til saltning og snerydning, som stilles til rådighed i aftaleperioden. De bydende skal selv levere de ønskede typer af køretøjer til udførelse af opgaverne.
De enkelte entrepriser, herunder hvilket materiel der benyttes og det som de bydende skal levere er nærmere beskrevet i arbejdsbeskrivelsen, jf. bilag 2.
For vintertjeneste med saltning er beredskabsperioden fra 15. oktober til 15. april det efterfølgende år. For snerydning er beredskabsperioden fra 1. november til 31. marts det efterfølgende år. De nævnte datoer er med i beredskabsperioden. Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til arbejdsbeskrivelsen (bilag 2), afregningsgrundlag (bilag 3), tilbudslisten (bilag 4), kortoversigter (bilag 5) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål. Betingelser for tilbud fremgår af udbudsbetingelserne.
De forventede og estimerede mængder for de enkelte ydelser som er angivet i bilag 4, Tilbudsliste, er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. De estimerede mængder er således ikke bindende for Svendborg Kommune og kan være genstand for justeringer i såvel nedadgående som opadgående retning.
Der betales ikke tilbudsvederlag. For nærmere information om udbuddet henvises til udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud på vintertjeneste
Hesselagergårdsvej 9
Hesselager
5874
Danmark
Telefon: +45 62251513
NUTS-kode: DK031
Rødeledsvej 75
Svendborg
5700
Danmark
Telefon: +45 62211826
E-mail: bj@ekj-renovation.dk
NUTS-kode: DK031
Galdbjergvej 18
Gudme
5884
Danmark
Telefon: +45 20144730
NUTS-kode: DK031
Trunderup Dongsvej 36
Kværndrup
5772
Danmark
Telefon: +45 62272962
NUTS-kode: DK031
Mullerupvej 31
Kværndrup
5772
Danmark
NUTS-kode: DK031
Del VI: Supplerende oplysninger
Se udbudsbetingelserne for nærmere information om deltagelse i udbuddet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk