Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Horsens Vand A/S
Vindere
Valgt firma
(15.03.2018)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense
Tømningsordning for bundfældningstanke
Horsens Vand A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
32560156
Alrøvej 11
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Henning Pabst
Telefon: +45 76268726
E-mail: hpa@samn.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.samn.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.samn.dk
33036604
Alrøvej 11
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Henning Pabst
Telefon: +45 76268726
E-mail: hpa@samn.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.samn.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.samn.dk
Del II: Genstand
Tømningsordning for bundfældningstanke.
Der er tale om en rammeaftale.
Entreprisen omfatter tømning af bundfældningstanke omfattet af Horsens og Odder Kommuners regulativer for tømning af bundfældningstanke. Derudover omhandler entreprisen startregistrering af nye tanke samt registrering af tankenes tilstand.
Odder og Horsens Kommuner.
Opgaven omfatter i hovedtræk tilsyn med og tømning af septictanke, trixtanke og bundfældningstanke (i det følgende benævnt bundfældningstanke) primært med KSA-udstyr, registrering af deres tilstand, opdateringer i driftsdatabasen, transport af slam samt kvalitetssikring. En mindre del af tankene skal tømmes med slamsuger/lille bil.
Ordregiver forbeholder sig retten til at forlænge rammeaftalen 2 gange med op til 12 måneder pr. gang.
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:
Ordregiver vil vurdere det positivt, at ansøger kan fremvise referencer der er sammenlignelige med de udbudte ydelser. Herved forstås referencer, der i videst mulige omfang volumen- og opgavemæssigt modsvarer nærværende udbud, samt at referencerne videst muligt omfang er sammenlignelige med ordregiver.
Der vi blive vurderet på baggrund af 3 referencer.
Beskrivelse af optioner:
Til udbuddet er der tilknyttet 2 optioner:
A. Tømningsordning inkl. aflevering af slam på Horsens Centralrenseanlæg
B. Tømning inkl. bortskaffelse af slam.
Ved rammeaftalens underskrift tiltræder ordregiver enten option A eller option B.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
1.8.2025.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr.1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk