Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/75059445.aspx
Udbyder
Fællesindkøb Fyn
Vindere
Delaftale 2: Levering af maskinel gadefejning til Kerteminde Kommune.
(21.12.2017)
NCC Danmark A/S
Tobaksvejen 2A
2860 Søborg
Levering af Maskinel Gadefejning
Fællesindkøb Fyn
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75059445.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Ringe
Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
Kerteminde
Danmark
E-mail: kommune@kerteminde.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75059445.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud 2017: Levering af Maskinel Gadefejning.
Udbuddet vedrører levering af Maskinel Gadefejning til Faaborg-Midtfyn og Kerteminde kommuner.
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler; Delaftale 1 vedrører maskinel gadefejning i Faaborg-Midtfyn Kommune, mens delaftale 2 vedrører maskinel gadefejning i Kerteminde Kommune.
Delaftale 1: Levering af maskinel gadefejning til Faaborg-Midtfyn Kommune
Delaftalen omhandler maskinel gadefejning i Faaborg-Midtfyn Kommune.
Ordregiver er berettiget til at forlænge kontraktperioden op til 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.
Delaftale 2: Levering af maskinel gadefejning til Kerteminde Kommune
Delaftalen omhandler levering af maskinel gadefejning til Kerteminde Kommune.
Ordregiver er berettiget til at forlænge kontraktperioden op til 2 gange, hver gang med op til 12 måneder. Forlængelsen sker i givet fald på uændrede kontraktvilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.
Seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.
Minimum 2 sammenlignelige referencer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.
Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme ydelser (eller tilsvarende), som ydelserne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk