Fakta om udbudet
Udbyder
Eniig Forsyning A/S
Indberetningsberettigede Energibesparelser
Eniig Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
26382645
Over Bækken 6
Aalborg
9000
Danmark
Kontaktperson: Louise Vinter
Telefon: +45 30189660
E-mail: lovin@eniig.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73427572.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eniig.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud vedrørende Indberetningsberettigede Energibesparelser.
EU-udbud vedrørende Indberetningsberettigede Energibesparelser.
Delaftale 1: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017
3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017 + option 1, 2 og 3.
Option 1: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2018 til levering senest den 31.12.2018.
Option 2: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2019 til levering senest den 31.12.2019.
Option 3: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2020 til levering senest den 31.12.2020.
Delaftale 2: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017
3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017 + option 1, 2 og 3.
Option 1: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2018 til levering senest den 31.12.2018.
Option 2: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2019 til levering senest den 31.12.2019.
Option 3: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2020 til levering senest den 31.12.2020.
Delaftale 3: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017
3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017 + option 1, 2 og 3.
Option 1: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2018 til levering senest den 31.12.2018.
Option 2: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2019 til levering senest den 31.12.2019.
Option 3: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2020 til levering senest den 31.12.2020.
Delaftale 4: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017
3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2017 + option 1, 2 og 3.
Option 1: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2018 til levering senest den 31.12.2018.
Option 2: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2019 til levering senest den 31.12.2019.
Option 3: 3 000 000 kWh indberetningsberettigede energibesparelser realiseret i 2020 til levering senest den 31.12.2020.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud vedrørende Indberetningsberettigede Energibesparelser
Del VI: Supplerende oplysninger
Grundet Eniig Forsyning A/S ikke har modtaget nogen konditionsmæssige anmodninger om prækvalifikation, ser Eniig Forsyning A/S nødsaget til at annullere udbuddet. Nyt udbud forventes offentliggjort uge 42.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk