23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 210-436048
Offentliggjort
02.11.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Fællesindkøb Fyn

EU-udbud 2017 Levering af brændstof til egne tankanlæg


Fællesindkøb Fyn

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Fællesindkøb Fyn
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Roe Iversen
Telefon: +45 72531183
E-mail: bi@fmk.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/74186155.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud 2017 Levering af brændstof til egne tankanlæg.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
09130000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører 3 delaftaler om levering af brændstof til egne tankanlæg i følgende ordregivende kommuner: Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland og Nyborg:

Delaftale 1: Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95;

Delaftale 2: Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm;

Delaftale 3: Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori.

For alle 3 delaftaler gælder en kontraktperiode på 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09130000
09132100
09134200
09134220
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter levering til kommunerne Kerteminde, Langeland og Nyborg.

Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09130000
09134100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter levering til kommunerne Langeland og Nyborg.

Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Under Delaftale 2 skal der afgives tilbud på option om levering af årligt estimeret 43 500 liter Marinediesel Farvet ≤ 50 ppm til Nyborg Kommune.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
09130000
09135100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftalen omfatter levering til kommunerne Faaborg-Midtfyn, Kerteminde og Langeland.

Kontraktperioden er 24 mdr. med option for ordregiver på forlængelse 2 gange, hver gang med op til 12 mdr.

De nærmere betingelser fremgår af udbudsmaterialet med bilag og kontraktudkast.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 190-388503
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Levering af Diesel B0, Diesel B7, Diesel Farvet 10 ppm, Benzin Blyfri Oktan 95

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Levering af Marinegasolie Farvet ≤ 50 ppm

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Levering af Fyringsolie Farvet ≤ 50 ppm Pluskategori

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet omfattende alle 3 delaftaler er annulleret, da ordregiver har konstateret, at dele af udbudsbetingelserne nødvendiggør en afklaring, før udbudsprocessen vil være egnet til gennemførelse. Når afklaringen er foretaget, vil ordregiver bekendtgøre et nyt udbud af området.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/10/2017

Send til en kollega

0.046