Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=198973&B=SLAGELSE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=198973&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Vindere
Udbud af brøndsugning
(14.02.2018)
Norva24.dk
Rydagervej 27
2620 Albertslund
Brøndsugning
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Laila de Champfleury
Telefon: +45 29124304
E-mail: lapic@slagelse.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af brøndsugning.
Slagelse Kommune gennemfører hermed et offentligt udbud vedrørende tømning af rendestensbrønde og andre supplerende opgaver, som ligger i naturlig forlængelse af tømningen af rendestensbrønde.
Øvrig information findes i udbudsmaterialet, der kan downloades via EU-supply.
Delaftale 1 — Standardopgaver
Slagels Kommune.
Årlig udførelse af opgaverne oplistet:
— Tømning af brønde, herunder rendestensbrønde og tørbrønde
— Rengøring af karm, riste og dæksler
— Indberetning af defekte brønde og brøndgods
— Bortskaffelse af slam m.m.
Option på 1*12 måneder.
Option på 1*12 måneder.
Delaftale 2 — Bestillingsopgaver
Slagelse Kommune.
Udførelse af opgaverne oplistet sker på bestilling fra Ordregiver:
— Tømning af brønde, herunder rendestensbrønde og tørbrønde.
— Rengøring af karm, riste og dæksler.
— Indberetning af defekte brønde og brøndgods.
— Bortskaffelse af slam m.m.
Option på 1*12 måneder.
Option på 1*12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de forhold (udelukkelsesgrunde), nævnt i ESPD'et. I første omgang sikres dette ved udfyldelsen af ESPD'et. Den vindende tilbudsgiver skal herefter (senest ved kontraktindgåelse), som tidligere skrevet, frembringe en serviceattest, der skal verificere det i ESPD'et udfyldtes rigtighed.
Øvrige oplysninger herom findes i udbudsmaterialet.
Leverandøren er forpligtet til at tegne professionel erhvervsskade- og produktansvarsforsikring, som har en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK pr. skadetilfælde, og som dækker i hele aftalens løbetid.
Øvrige oplysninger herom findes i udbudsmaterialet.
Ordregiver stiller krav om at Leverandørens køretøjer som minimum skal have godkendte EURO-4 motorer samt være monteret med partikelfiltre.
De af Leverandørens medarbejdere, der skal varetage udførelsen af nærværende kontrakt, skal have gennemført trafiksikkerhedskurset »vejen som arbejdsplads« samt have gyldigt kørekort i forhold til det anvendte maskinel.
Øvrige oplysninger herom findes i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 70405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk