Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=200959&B=HORTEN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=200959&B=HORTEN
Udbyder
Region Nordjylland
Vindere
Valgte deltagere i rammeaftalen
(19.04.2018)
DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
8270 Højbjerg
(19.04.2018)
GEO
2800 Lyngby
(19.04.2018)
Sweco Danmark A/S
2600 Glostrup
Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Nordjylland)
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg
9220
Danmark
Kontaktperson: Advokat Mikala Berg Dueholm ved adv.fm. Carina Henriette Nilsson Maibom
Telefon: +45 33344327
E-mail: cma@horten.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338895
Del II: Genstand
Udbud af ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Nordjylland).
Udbuddet angår ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet og er nærmere beskrevet i udkastet til rammeaftale. Region Nordjylland vil indgå 3 parallelle rammeaftaler inden for jordforureningsområdet.
Udbuddet af et af fire parallelle udbud, der med visse forskelle gennemføres af Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Syddanmark og Region Nordjylland med bistand fra Danske Regioner. Region Nordjyllands udbud angår alene ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet. En yderligere opdeling heraf i delaftaler ikke er vurderet markedskonform og dermed kommercielt attraktivt.
Udbuddet angår ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet og er nærmere beskrevet i udkastet til rammeaftale. Region Nordjylland vil indgå 3 parallelle rammeaftaler.
Det angivne estimat for kontraktværdien er behæftet med væsentlig usikkerhed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk