Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=200948&B=HORTEN
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=200948&B=HORTEN
Udbyder
Region Syddanmark
Vindere
Delaftale A Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
DGE Miljø- og Ingeniørfirma A/S
Jelshøjvænget 11
8270 Højbjerg
Delaftale A Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
Sweco Danmark A/S
GRANSKOVEN 8
2600 GLOSTRUP
Delaftale A Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
Orbicon
Linnés Allé 2
2630 Taastrup
Delaftale B Ressourcepersoner inden for råstofområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
Orbicon
Linnés Allé 2
2630 Taastrup
Delaftale B Ressourcepersoner inden for råstofområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
GEO
Sødalsvej 12
8543 Hornslet
Delaftale A Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
COWI A/S (Miljø, spildevand, vand, affaldshåndtering, arbejdsmiljø)
Parallelvej 2
2800 Kongens Lyngby
Delaftale A Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
GEO
Sødalsvej 12
8543 Hornslet
Delaftale B Ressourcepersoner inden for råstofområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
NIRAS A/S
Sortemosevej 19
3450 Allerød
Delaftale B Ressourcepersoner inden for råstofområdet (Region Syddanmark)
(20.04.2018)
Ramboll Denmark A/S
Hannemanns Allé 53
2300 Copenhagen S
Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet og råstofområdet (Region Syddanmark)
Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Advokat Mikala Berg Dueholm ved adv.fm. Carina Henriette Nilsson Maibom
Telefon: +45 33344327
E-mail: cma@horten.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338895
Del II: Genstand
Udbud af ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet og råstofområdet (Region Syddanmark).
Udbuddet angår ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet henholdsvis råstofområdet og er nærmere beskrevet i udkastene til rammeaftaler. Udbuddet er opdelt i to delaftaler vedrørende ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet henholdsvis råstofområdet. Region Syddanmark vil indgå 5 parallelle rammeaftaler inden for jordforureningsområdet og 4 parallelle rammeaftaler inden for råstofområdet. Udbuddet af et af fire parallelle udbud, der med visse forskelle gennemføres af Region Hovedstaden, Region Sjælland, Region Syddanmark og Region Nordjylland med bistand fra Danske Regioner.
Delaftale A: Ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet (Region Syddanmark).
Delaftalen angår ressourcepersoner inden for jordforureningsområdet og er nærmere beskrevet i udkastet til rammeaftale. Region Syddanmark vil indgå 5 parallelle rammeaftaler inden for jordforureningsområdet.
Det angivne estimat for kontraktværdien er behæftet med væsentlig usikkerhed.
Delaftale B: Ressourcepersoner inden for råstofområdet (Region Syddanmark).
Delaftalen angår ressourcepersoner inden for råstofområdet og er nærmere beskrevet i udkastet til rammeaftale. Region Syddanmark vil indgå 4 parallelle rammeaftaler inden for råstofområdet.
Det angivne estimat for kontraktværdien er behæftet med væsentlig usikkerhed.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udbudsbetingelserne.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Angivelsen i del IV.1.3 er ikke dækkende for begge delaftaler. Der henvises til del II.1.4 for rette antal.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk