23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 003-004036
Offentliggjort
05.01.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://www.ethics.dk

Indlevering af tilbud

Til
26.01.2018 Kl. 15:00

Udbyder

Frederiksberg Forsyning A/S

Rammeaftale om spuling og TV-inspektion af afløbsledninger


Frederiksberg Forsyning A/S

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Frederiksberg Forsyning A/S
28 50 07 69
Stæhr Johansens Vej 38
Frederiksberg
2000
Danmark
Kontaktperson: Kim Laier
Telefon: +45 30766126
E-mail: kila@frb-forsyning.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.frb-forsyning.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.ethics.dk
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Rammeaftale om spuling og TV-inspektion af afløbsledninger

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90470000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Rammeaftale om spuling og TV- inspektion af afløbsledninger.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
Hovedudførelsessted:

 

Frederiksberg.

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Frederiksberg Forsyning ønsker at indgå en rammeaftale om spuling og TV- inspektion af afløbsledninger.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Aftalen indeholder en option på forlængelse med 2 x 12 måneder.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Tilbudsgiver har offentlig adgang til udbudsmaterialet, hvor oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver har offentlig adgang til udbudsmaterialet, hvor oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver skal i hvert af de seneste to års afsluttede regnskabsår have haft henholdvis en egenkapital på minimum DKK 3.000.000 eksklusiv moms og en omsætning på minimum DKK 1.000.000 eksklusiv moms.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver har offentlig adgang til udbudsmaterialet, hvor oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Fremgår af udbudsmaterialet.

 

III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 26/01/2018
Tidspunkt: 15:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 30/01/2018
Tidspunkt: 15:00
Sted:

 

Frederiksberg Forsyning A/S, Stæhr Johansens Vej 38-40, 2000 Frederiksberg.

 

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbud.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Udbudsmaterialet vil ligge offentligt tilgængeligt i ETHICS, som er Frederiksberg Forsynings elektroniske udbudssystem. Materialet kan tilgås via følgende link: www.ethics.dk.

Angående anvendelse af ETHICS:

Afgivelse af tilbud kan kun ske elektronisk via ETHICS. Adgangen sker via ovenstående link.

For at afgive elektronisk tilbud skal man tilmelde sig via menupunktet " Tilmelding". Har man allerede en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på " tilmeld eksisterende bruger ". Har man en eksisterende bruger, får man tilsendt en ny signatur, men man skal anvende den signatur, som man tidligere har modtaget fra ETHICS. Såfremt signaturen er bortkommet, kan denne fornyes via brugerprofilen, som findes i øverste højre hjørne efter login.

Har man ikke i forvejen en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på " opret og tilmeld ny bruger". Når man opretter en ny bruger, får man en mail indeholdende et aktiveringslink Ved at følge linket, aktiverer man sin bruger sin bruger, og man vil herefter automatisk blive tilmeldt udbudsprocessen. Såfremt den oprettede bruger er underskriftberettiget, vil man, efter succesfuld aktivering, få tilsendt en signatur, som skal anvendes til signering.. BEMÆRK: Aktiveringsmails kan nogle gange ende i ens spamfiler.

BEMÆRK: Afgivelse af tilbud kan ske elektronisk via ETHICS.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævn for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@klfu.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

De præcise oplysninger om klagefrist(er) følger lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne med senere ændringer. Klage skal være modtaget i klagenævnet for Udbud inden 6 måneder fra dagen efter, ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/01/2018

Send til en kollega

0.047