Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
SamAqua
Vindere
(03.07.2018)
Nordisk Aluminat A/S
Kalundborg
(03.07.2018)
Brenntag Nordic A/S
2750 Ballerup
Udbud af fældningskemikalier til renseanlæg og øvrige kemikalier for 10 af SamAquas ejere
(03.07.2018)
Kemira Oyj
København
(03.07.2018)
Dankalk K/S
Løgstør
Opdateringer
IV.3.1)
Placering af det tekst, der skal ændres:Sagsnr.
I stedet for:
Læses:
Ny version kontraktudkast
Fældningskemikalier til renseanlæg og øvrige kemikalier for 10 af SamAquas ejere
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Dolleris Petersen
Telefon: +45 29692321
E-mail: ddp@samaqua.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80334777.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Udbud af fældningskemikalier til renseanlæg og øvrige kemikalier for 10 af SamAquas ejere.
Udbuddet vedrører levering af fældnings kemikalier til fosforfjernelse til renseanlæg og øvrige kemikalier for 10 af SamAquas ejere.
Der er 12 delaftaler hvor der kan bydes på en, flere eller alle delaftaler.
Udbuddet vedrører levering af fældnings kemikalier til fosforfjernelse til renseanlæg og øvrige kemikalier for 10 af SamAquas ejere.
Der er et excel hvor tilbudslisten indeholder alle 12 delaftaler. Der skal besvares på de delaftaler der ønskes at bydes på.
12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk