Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=204708&B=SLAGELSE
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=204708&B=SLAGELSE
Udbyder
Slagelse Kommune
Opdateringer
Del IV
Placering af det tekst, der skal ændres:IV.2.2
I stedet for:
Dato: 19-03-2018
Læses:
Dato: 23-03-2018
Yderligere oplysninger
Da excel-tilbudslisterne har været behæftet med fejl forlænges tilbudsfristen.
Udbud af grønne områder i Slagelse kommune
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Laila de Champfleury
Telefon: +45 29124304
E-mail: lapic@slagelse.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/193892
Del II: Genstand
Udbud af grønne områder i Slagelse kommune
Slagelse Kommune (i det følgende benævnt Ordregiver) byder hermed alle kvalificerede tilbudsgivere velkommen til at deltage i Ordregivers udbud af pleje og vedligehold af grønne områder til udførelse på en række af Ordregivers udendørsarealer.
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Geografi 1 - Udbud af grønne områder i Slagelse kommune
4220 Korsør
Denne delaftale vedrører et geografisk afgrænset område med flere ejendomme og lokaliteter (geografi 1).
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Aftalen indeholder en option på forlængelse med op til 2 * 12 måneder. Aftalen kan altså have en samlet løbetid på op til 4 år.
I tilbudslisterne er der mulighed for at give tilbud på tre optioner. Dette er dog ikke et krav. De tre optioner vedrører ”mandetimer”, ”maskintimer” og ”bil uden fører”. Optionerne skal begrundes i, at Ordregiver ønsker en mulighed for option på afregningspriser for eventuelle ekstraarbejder. Dette omhandler således arbejder, der ligger ud over den forventelige opfyldelse af tilstandskravene i elementbeskrivelserne.
Yderligere oplysninger findes i udbudsmaterialet.
Geografi 2 - Udbud af grønne områder i Slagelse kommune
4220 Korsør
Denne delaftale vedrører et geografisk afgrænset område med flere ejendomme og lokaliteter (geografi 2).
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Aftalen indeholder en option på forlængelse med op til 2 * 12 måneder. Aftalen kan altså have en samlet løbetid på op til 4 år.
I tilbudslisterne er der mulighed for at give tilbud på tre optioner. Dette er dog ikke et krav. De tre optioner vedrører ”mandetimer”, ”maskintimer” og ”bil uden fører”. Optionerne skal begrundes i, at Ordregiver ønsker en mulighed for option på afregningspriser for eventuelle ekstraarbejder. Dette omhandler således arbejder, der ligger ud over den forventelige opfyldelse af tilstandskravene i elementbeskrivelserne.
Yderligere oplysninger findes i udbudsmaterialet.
Geografi 3 - Udbud af grønne områder i Slagelse kommune
4220 Korsør
Denne delaftale vedrører et geografisk afgrænset område med flere ejendomme og lokaliteter (geografi 3).
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Aftalen indeholder en option på forlængelse med op til 2 * 12 måneder. Aftalen kan altså have en samlet løbetid på op til 4 år.
I tilbudslisterne er der mulighed for at give tilbud på tre optioner. Dette er dog ikke et krav. De tre optioner vedrører ”mandetimer”, ”maskintimer” og ”bil uden fører”. Optionerne skal begrundes i, at Ordregiver ønsker en mulighed for option på afregningspriser for eventuelle ekstraarbejder. Dette omhandler således arbejder, der ligger ud over den forventelige opfyldelse af tilstandskravene i elementbeskrivelserne.
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de forhold (udelukkelsesgrunde), nævnt i ESPD’et. I første omgang sikres dette ved udfyldelsen af ESPD’et. Den vindende Tilbudsgiver skal herefter (senest ved kontraktindgåelse) frembringe en serviceattest, der skal verificere det i ESPD’et udfyldtes rigtighed.
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Tilbudsgiver forpligter sig til at være dækket af lovpligtige forsikringer, herunder erhvervsansvarsforsikring. Hver forsikring skal have en minimumsdækningssum på 10 000 000 DKK pr. forsikringsbegivenhed.
Yderligere information findes i udbudsmaterialet.
Det er et krav, at alle den vindende Tilbudsgivers ansatte, der skal løse denne opgave, kan fremvise en børneattest, ved underskrivelse af kontrakten. Derudover skal der ske løbende fremvisning af børneattest, ved antagelse af nye medarbejdere til at løse opgaven. Endeligt skal alle medarbejdere, ved løsning af opgaven for Slagelse kommune bære beklædning, der tydeligt viser det firma, de kommer fra.
Yderligere oplysninger findes i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 70405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3 stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk.