Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/80965448.aspx
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
EU-udbud af vedligeholdelse af Værebro å
(23.05.2018)
Wp. Værktøj/vandpleje.
Runevej 16
4030 Tune
Vedligeholdelse af Værebro å
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Niels Damgaard
Telefon: +45 72596266
E-mail: niels.damgaard@egekom.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80965448.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80965448.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af vedligeholdelse af Værebro å
Egedal Kommune udbyder vandløbsvedligeholdelse af Værebro å. Udbuddet gennemføres som et offentligt EU-udbud, hvor det økonomisk mest fordelagtige tilbud identificeres på grundlag af tildelingskriteriet pris.
Opgaven omfatter vandløbsvedligeholdelse af en længde på 19 km tre gange årligt samt eventuelle ekstraarbejder associeret med vandløbsvedligeholdelsen.
Udbuddet omfatter:
— -Grødeskæring,
— -Kantskæring,
— -Beskæring af buske og træer.
I kravspecifikationen, kapitel 2, er opgaveudførelsen yderligere beskrevet.
2x12 måneder
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk