Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase.asp?PID=206084
Indlevering af tilbud
Addresse
https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase.asp?PID=206084
Udbyder
Ringsted Kommune
Vindere
Valgt firma
(16.05.2018)
HedeDanmark A/S
Klostermarken 12
8800 Viborg
Opdateringer
I.3
I stedet for:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.eu.eu-supply.com
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse.
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.eu.eu-supply.com
Læses:
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase.asp?PID=206084
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse.
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase.asp?PID=206084
Vedligeholdelse af offentlige vandløb
Ringsted Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
18957981
Sct. Bendtsgade 1
Ringsted
4100
Danmark
Kontaktperson: Projektleder, Orla Johannsen
E-mail: orjo@ringsted.dk
NUTS-kode: DK022
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ringsted.dk
Del II: Genstand
Udbud af Ringsted Kommunes vedligeholdelse af offentlige vandløb
Udbuddet vedrører udførelse af vedligehold af offentlige vandløb, herunder grødeskæring, fordelt på ca. 136 km åbne vandløb og ca. 24 km rørlagte vandløb i Ringsted Kommune.
Udbuddet vedrører udførelse af vedligehold af offentlige vandløb, herunder grødeskæring, fordelt på ca. 136 km åbne vandløb og ca. 24 km rørlagte vandløb i Ringsted Kommune. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til Udbudslovens (Lov nr. 1564 af 15. december 2015) regelsæt.
Kontrakten af ordregiver forlænges med op til 3 x 1 år på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver for de seneste tre disponible regnskabsår kan dokumentere at have haft en samlet årlig omsætning på mindst 2 500 000,00 DKK.
Det er endvidere et mindstekrav, at tilbudsgiver for de seneste tre disponible regnskabsår kan dokumentere en årlig egenkapital på minimum 1 000 000,00 DKK.
Kan tilbudsgiver, som følge af at være en nyoprettet virksomhed, ikke fremvise tal for årsomsætning og egenkapital, accepteres anden form for dokumentation, der sikrer, at tilstrækkelig økonomisk formåen er til stede hos tilbudsgiver. Dette kan evt. være oplysninger fra indeværende regnskabsår.
Som dokumentation for overholdelse af mindstekrav, skal den vindende tilbudsgiver fremlægge revisorattesteret dokumentation (enten årsrapport eller erklæring), som dokumenterer den krævede omsætning, samt den krævede positive egenkapital.
Såfremt tilbudsgiver støtter ret på en anden økonomisk aktørs kapacitet, skal der vedlægges en særskilt ESPD for denne aktør.
Såfremt tilbudsgiver er en sammenslutning af økonomiske aktører skal der vedlægges en separat ESPD for hver aktør i sammenslutningen.
1) Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver har udført mindst to sammenlignelige opgaver inden for vandløbsvedligehold inden for de seneste 3 år.
Som dokumentation for overholdelse af mindstekravet, skal tilbudsgiver vedlægge en liste over de betydeligste leverancer inden for vandløbsvedligehold, udført inden for de seneste 3 år. Referencerne skal samlet omfatte mindst 30 km med mejekurv og 100 km med håndredskaber pr. år.
Ordregiver ser gerne, at tilbudsgiver ud for hver reference oplyser følgende:
a. Arbejdsomfang, km vandløb pr. metode (mejekurv / håndredskab);
b. Kontraktperiode;
c. Kontraktsum;
d. Oplysning om kunde, herunder kontaktoplysninger.
Tilbudsgiver kan max. angive 3 referencer, og referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning. Det maksimale antal referencer er også gældende for tilbudsgivere, som består af et konsortium, eller såfremt tilbudsgiver baserer sin tekniske formåen på en underleverandør. Såfremt en ansøgning indeholder flere end 3 referencer, lægges der vægt på de første 3 angivne referencer.
Ordregiver forbeholder sig retten til at tage kontakt til de oplyste kunder, med henblik på at verificere, at tilbudsgiver har udført den pågældende reference for kunden med et indhold som beskrevet.
2) Det er desuden et mindstekrav, at tilbudsgiver for den faglige leder kan dokumentere en faglig relevant uddannelse og/eller erfaring inden for vandløbsvedligehold, landskabspleje o. lign. Ved faglig leder forstås den person, der fastlægger de faglige standarder, udfører kvalitetsstyring og har ansvaret for, at standarder og kvalitet efterleves. Der skal for den faglige leder kunne dokumenteres, at vedkommende har haft ansvaret for udførelsen af mindst 2 sammenlignelige opgaver inden for de seneste 3 år;
3) Endeligt er det et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere, at mindst 4 fastansatte medarbejdere, som forventes allokeret til varetagelse af opgaven, har gennemført en anerkendt åmandsuddannelse.
Del IV: Procedure
Tilbud fremsendes elektronisk. Der vil ikke være mulighed for at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud