Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Udbyder
Gladsaxe Kommune
Vindere
Renholdelse af kørebaner, Gladsaxe Kommune
(02.06.2018)
NCC Danmark A/S
Tobaksvejen 2a
2860 Søborg
Renholdelse af kørebaner og cykelstier, Gentofte Kommune
(02.06.2018)
Forstas A/S
Toppevadvej 44
3660 Stenløse
Renholdelse af kørebaner og cykelstier
Gladsaxe Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Driftsafdelingen, Turbinevej 10
Søborg
2860
Danmark
E-mail: kommunen@gladsaxe.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.gladsaxe.dk
Teknik og Miljø, Park og Vej, Vej Tilsyn og Vej Drift, Ørnegårdsvej 19
Gentofte
2820
Danmark
E-mail: gentofte@gentofte.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.gentofte.dk
Granskoven 8
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Ulrik Danzer Jacobsen
E-mail: ulrikdantzer.jacobsen@sweco.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sweco.dk
Del II: Genstand
Renholdelse af kørebaner og cykelstier
Opgaven omfatter renholdelse af kørebaner og cykelstier i Gentofte og Gladsaxe Kommune.
Renholdelse af kørebaner, Gladsaxe Kommune
Gladsaxe Kommune.
Kontrakten omfatter:
Fejning på kørebaner, gennemgående veje: ca. 82 km kantsten,
Fejning af øvrige veje: ca. 275 km kansten.
Fejning langs midterrabatter og refuger: ca. 23 km.
Fejning af ca. 370 bump.
Forlængelse med op til 2 år.
Forlængelse af kontraktens varighed med op til 2 år.
Renholdelse af kørebaner og cykelstier, Gentofte Kommune
Gentofte Kommune.
Kontrakten omfatter:
Fejning på kørebaner, fordelt på 4 områder: Ca. 530 km kantsten.
Fejning på cykelstier og cykelbaner: Ca. 108 km.
Fejning af supercykelstier: Ca. 10 km.
Fejning på fællessti og ridesti: ca. 6 km.
Forlængelse med op til 2 år.
Forlængelse af kontraktens varighed med op til 2 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Jf. kontraktudkast i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Gladsaxe Kommune, Mødelokalet Turbinevej 10, 2860 Søborg.
Tilbudsgiverne er velkomne til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbuddet skal indeholde en udfyldt ESPD. Hvis flere ønsker at byde i forening (fx joint venture eller konsortium), eller hvis tilbudsgiver baserer sig på andres kapacitet for at kunne opfylde mindstekravene, skal disse andre firmaer også udfylde deres egen ESPD, der ligeledes medsendes. Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her: http://www.kfst.dk/media/46438/espd-dokumentation-og-ecertis.pdf.
ESPD-formularen i XML-format kan findes sammen med udbudsmaterialet. Filen downloades og gemmes lokalt på computeren hos ansøger. Herefter kan der åbnes en on-line formular på denne adresse: https://ec.europa.eu/tools/espd.
Når tilbudsgiver har valgt »Jeg er en økonomisk aktør«, vælges »Importere ESPD« og under »Upload dokument« browses frem til den forudfyldte ESPD-formular som XML-fil. Herefter kan formularen udfyldes on-line. Til sidst (eller undervejs) kan formularen gemmes på egen computer som XML-fil, der så kan arbejdes videre med på et senere tidspunkt. Når formularen er færdigudfyldt, vælges i bunden af formularen »Oversigt«, der giver adgang til at udskrive (eller gemme) en pdf-fil. Print og/eller pdf-fil vedlægges tilbuddet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud", LBK nr. 593 af 2.6.2016, med senere ændringer.
Klager skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/