Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Gladsaxe Kommune
Vindere
Vognmandskørsel Gladsaxe Kommune
(21.07.2018)
Gladsaxe Vognmandsforretning Aps
Ravnshøjvej 21
4000 Roskilde
Vognmandskørsel Gladsaxe Kommune
Gladsaxe Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Driftafdelingen, Turbinevej 12
Søborg
2860
Danmark
E-mail: kommunen@gladsaxe.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.gladsaxe.dk
Granskoven 8
Glostrup
2600
Danmark
Kontaktperson: Bent Raben
E-mail: Bent.Raben@sweco.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.sweco.dk
Del II: Genstand
Vognmandskørsel Gladsaxe Kommune
Kørsel af fejeaffald og affald fra rendestensbrønde til behandlingsanlæg samt almindelig vognmandskørsel og entreprenørkørsel i forbindelse med anlæg og drift af veje, stier og grønne opgaver.
Gladsaxe Kommune.
Udbuddet omfatter i hovedtræk følgende årlige hovedmængder:
Transport af fejeaffald m.m. 350 ton.
Almindelig entreprenørkørsel, 4 akslet lastbil 1 000 timer.
Almindelig entreprenørkørsel, 4 akslet lastbil + anhænger 500 timer.
Almindelig entreprenørkørsel, 2 akslet lastbil 1 500 timer.
Forlængelse af kontraktens varighed med op til 2 år.
Hvis mere end fem principielt kvalificerede firmaer anmoder om deltagelse, udvælges de 5 firmaer, der har fremlagt de mest relevante referencer.
I så fald vil der særligt blive lagt vægt på at der er udført tilsvarende eller sammenlignelige løbende serviceopgaver i tæt samarbejde med en ordregivers egen organisation.
Forlængelse af kontraktens varighed som angivet i del II.2.7).
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Vognmænd mv., der er interesserede i at deltage i udbudsprocessen, anmoder om dette ved at udfylde og aflevere en ESPD, et fælles europæisk udbudsdokument, hvori der afgives erklæring om egnetheden til at deltage i denne konkrete udbudsprocedure.
Sammen med udbudsmaterialet er der stillet en ESPD-formular til rådighed, både som pdf-fil (beregnet til orientering) og som xml-fil. Der skal udfyldes del II, del III A, B og C, del IV A, B og C, samt del VI.
Generel vejledning vedrørende ESPD kan findes her: https://www.kfst.dk/media/46438/espd-dokumentation-og-ecertis.pdf.
Det samlede udbudsmateriale downloades fra www.udbud.info og gemmes lokalt på computeren hos tilbudsgiver. Herefter kan der åbnes en on-line formular på denne adresse: https://ec.europa.eu/tools/espd.
Når tilbudsgiver har valgt »Jeg er en økonomisk aktør«, vælges »Importere ESPD« og under »Upload dokument« browses frem til udbudsmaterialet og den forudfyldte ESPD-formular som XML-fil (ESPD som PDF-fil er medtaget til orientering). Herefter kan formularen udfyldes on-line. Til sidst (eller undervejs) kan formularen gemmes på egen computer som XML-fil, der så kan arbejdes videre med på et senere tidspunkt. Når formularen er færdigudfyldt, vælges i bunden af formularen »Oversigt«, der giver adgang til at udskrive (eller gemme) en pdf-fil.
Anmodningen sendes i form af en e-mail til bent.raben@sweco.dk, hvor den udfyldte ESPD vedhæftes.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Frister for og procedurer for klager fremgår af "Bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for udbud", LBK nr. 593 af 2.6.2016, med senere ændringer.
Klager over afslag på prækvalifikation skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har afsendt underretning om beslutningen til de berørte ansøgere.
Klager, som ikke vedrører afslag på prækvalifikation, skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/