Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/83979010.aspx
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune
(10.08.2018)
Vognmand Kim Christensen, Skjern ApS
Klostermarken 57
6900 Skjern
EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune
(10.08.2018)
Eriksens Maskinstation i Spjald A/S
Bækvej 1
6971 Spjald
EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune
(10.08.2018)
Sdr.Malle A/S Entreprenør & maskinstation
Sdr.Mallevej 15
6800 Varde
EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune
(10.08.2018)
Højen Maskinstation & Service ApS.
Voldbjergvej 2, Hee
6950 Ringkøbing
Vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Britta Nørgaard
Telefon: +45 99741137
E-mail: britta.norgaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83979010.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU udbud på vintertjeneste til Ringkøbing-Skjern Kommune
Ringkøbing-Skjern Kommune sender vintertjeneste i eu-udbud.
Vintertjenesten omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på ca. 1 800 km kørebaner samt parkeringspladser, buslommer m.m.
Kontrakten opdeles i 20 delaftaler:
Glatførebekæmpelse og snerydning på kl. A veje, opdelt i 4 ruter.
Glatførebekæmpelse og snerydning på kl. B - C veje, opdelt i 8 ruter.
Snerydning på klasse C og D veje, opdelt i 8 ruter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk