Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=203125&B=FAVRSKOV
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=203125&B=FAVRSKOV
Udbyder
Favrskov Kommune
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 11-06-2018
Time: 10:00
Læses:
Dato: 18-06-2018
Time: 10:00
Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen ændres fra 11.6.2018 kl. 10:00 til mandag 18.6.2018 kl. 10:00.
Desuden er en revideret tilbudsliste tilgængelig snarest muligt og senest fredag 8.6.2018.
IV.2.2
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-06-2018
Time: 10:00
Læses:
Dato: 25-06-2018
Time: 10:00
Yderligere oplysninger
Grundet ændringer/præciseringer i tilbudslisten flyttes tilbudsfristen fra 18.6.2018 kl. 10:00 til mandag 25.6.2018 kl.10:00.
En ny revideret tilbudsliste vil være tilgængelig fra i dag 13.6.2018 under udbuddets dokumenter på EU-Supply.
Vintertjeneste i Favrskov Kommune
Favrskov Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
Kontaktperson: Laila Juncker
Telefon: +45 89641010
E-mail: ljun@favrskov.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/339755
Del II: Genstand
Udbud af vintertjeneste i Favrskov Kommune
Denne opgaven omfatter udførelse af glatførebekæmpelse og snerydning samt læsning af salt, med lastbiler, traktorer, specialmaskiner og ved håndhold, på veje og stier i Favrskov Kommune.
Favrskov Kommune.
Denne opgaven omfatter udførelse af glatførebekæmpelse og snerydning samt læsning af salt, med lastbiler, traktorer, specialmaskiner og ved håndhold, på veje og stier i Favrskov Kommune.
Mulighed for 2 års forlængelse, jf. kontrakten.
Mulighed for 2 års forlængelse, jf. kontrakten.
Kontrakten indeholder følgende klausuler:
— Arbejdsklausul,
— Etisk klausul.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsmateriale.
Kontrakten indeholder følgende klausuler:
— Arbejdsklausul,
— Etisk klausul.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang for de bydende til at overvære åbning af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405702
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens vej 25
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk